13

328 20 4
                                    

Umarım beklediğinize değer, mükemmel okuyucular. Hoşunuza gidecek bir bölüm olduğunu düşünüyorum. Sizi seviyorum.

*

Bu Perrie'ydi. Gigi gözlerini devirdi ve beni çekerek ondan uzaklaştırdı. "Bir daha ona bakmanı istemiyorum Zayn."gülüp koltuklara yerleştim. Gigi yanıma geldi ve oturdu. Harry ve Taylor da oturduğunda içeceklerimizi sipariş verdik. Taylor ayağa kalktı ve Gigi'yi kaldırdı. "Karaoke yapalım."Harry ile güldük ve onları izledik. Sahneye çıktılar ve mikrofonları aldılar. Taylor mikrofona yaklaştı. "Selam millet! I Don't Wanna Live Forever'ı canlı olarak kim dinlemek ister?"büyük bir çığlık ve alkış koptu. Müziği istedikten sonra başladılar.
Gigi mükemmel sesini bir kez daha göstermiş olmuştu.
Gigi gülümsedi ve sarıldılar. Alkışlarla sahneden inerken ayağa kalkıp Gigi'ye kollarımı doladım. "Seni seviyorum bebeğim."gülümsedi ve dudaklarıma öpücük kondurdu. "Bende seni Zayn, sandığından çok daha fazla."koltuğa oturup içeceklerimizi içmeye başladık.

Gigi ayağa kalktı. "Ben bir lavaboya gideceğim."başımı salladım. Gigi gittiğinde arkasından baktım ve gülümsedim. Onun gibi bir kız arkadaşım olduğu için çok şanslıydım.

Gigi
Lavaboya ilerlerken karşıma çıkan kişi beni duvarla arasına aldı. "Güzelim, beni özlemedin mi?"gözlerim şaşkınlıkla büyürken bağırmamak için kendimi zor tutuyordum. "Bırak beni Cody."diye tısladım. Korkuyordum. Onu tekrar göreceğim asla ama asla aklıma gelmezdi. Yüzünü benim yüzüme yaklaştırdı ve fısıldadı. "Seni sakladığım o evden nasıl kaçtın bebeğim?"dudaklarını benim dudaklarıma bastırdı ve çekilmedi. Her zaman yanımda taşıdığım çakımı belli etmeden çıkardığımda eli sertçe bileğimi kavradı. Çakım yere düşmüştü. "Sen kaşınıyorsun. Sanırım eski günleri özledin, ha?"cebinden çıkardığı bantla ağzımı bantladığında lanet barın koridorunda bir tane bile insan yoktu. Ha tabii, beni umursamadan geçen bir çifti saymazsak! "Eskisi gibi olacağız Gigi. Tabi uslu durursan."burnuma bir mendili dayadı ve beni sıkıca kıpırdamamam için tuttu. Yavaş yavaş göz kapaklarımın kapandığını hissediyordum ama elimden hiçbir şey gelmiyordu. Dayanamayıp gözlerimin kapanmasına izin verdim.

Zayn

Gigi lavaboya gideli yarım saat olmuştu. "Çocuklar, endişelenmeye başladım." dedi Taylor doğrularak. Başımı salladım ve ayağa kalktık. Taylor tuvaletleri kontrol etmeye gitmişti. Biz Harry ile barın her yerine bakmıştık. Taylor koşarak yanımıza geldi. "Bütün kabinler boş." yüzümün iyice kasıldığını hissetmiştim. Harry omzuma dokundu, "Sakin ol Zayn, onu bulacağız."

Harry böyle söylese bile, içimden bir ses asla Gigi'yi bulamayacağımızı söylüyordu.




* * *


1 Hafta Sonra

Gigi'den hiçbir şekilde haber alamıyorduk. Hiçbirimizin telefonlarını açmıyordu ve polisler hiçbir ize rastlamamışlardı. Taylor başını Harry'nin omzuna koyup sarıldı. Ben ise artık dayanamıyordum. Üç gündür uyumamıştım ve gözlerim şişmişti.

Ağlayamıyordum.

Ya da konuşamıyordum.

Sayıkladığım tek şey Gigi'ydi. Hapımı almadığım için böyleydim. Taylor bana baktığında hızla ayağa kalkıp yanıma geldi. "Zayn, Zayn! Beni duyuyor musun Zayn?"bağırıyordu ama sesi kısık çıkıyordu. Zaten dışarıdan gelen sesleri algılamakta zorlanıyordum. Taylor Harry'ye döndü. "Harry, çabuk hapları getir!" Taylor bana sarıldı ve ağlamaya başladı. "Zayn yapma, lütfen. Böyle yaparak hiçbir şey elde edemezsin." Taylor Harry'den hapları aldı ve bana uzattı. Yine kıpırdamadım. Taylor hapı ağzıma attı. "Yut şunu Zayn." yuttum ve gözlerimi kapadım. Harry beni yatırdı. "Biraz uyu Zayn. Uykuya ihtiyacın var." Gözlerimi kapatıp yan tarafa döndüm.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 06, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zigi//Texting{Z.M.}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin