Amcayı bulduğumuzda donup kaldık. O da neydi öyle ? Amca kanlar içinde yerde yatıyordu. Çok korktuk. Amcanın şokunu üzerimizden daha atamamışken Betül'ün aramızda olmadığını farkettik. Ama artık çok geçti. Birden Betül'ün çığlık sesini duyduk ve amcaya ne yaptılarsa ona da aynı şeyi yapmış olmalıydılar. Ama kimdi onlar ? Neden bize zarar veriyordular ? Kafamızdaki soru işaretlerinin sayısı zaman geçtikçe artıyordu. Herkes birer birer ölüme doğru yol alıyordu. Acaba sıradaki kişi kimdi ve bunu neye göre ayarlıyordular ?
Biz treni bulmaya çalışırken heryerden gölgeler geçiyor, bazen tanımadığımız insanların çığlıkları kulağımıza geliyordu. Bi süre sonra görünmez birileri bizi bi yere doğru sürüklediler. İstemsizce sürüklenmeye devam ediyorduk. O sıralar tam ne olduğunu anlamadım ama sanırsam bizi bayıltmışlar. Uyandığımda hepimiz bir trenin içindeydik. Yine bize görünmeyen birisi treni sürüyordu. Trende bizim ekipten olmayan çocuklar olduğunu farkettik. Galiba onlarda önce korku trenine binmişler, yanlış yola girmişler ve kendilerini bizim gibi burada bulmuşlardı. Ama onlar bizim görmediğimiz varlıkları görebiliyorlardı. Yüzleri bir deriden ibaret, göz yerlerinde ise oyukluklar olup gözlerinin olmadıklarını söylüyorlardı. Ve tren ani bir şekilde durdu...
Arkadaşlar vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Birde bir sorum olucak sizce bölümleri bayaa uzun yazıp haftada bir mi atayım yoksa kısa kısa üç günde bir mi atayım ? Yorumlarınızı bekliyorum, sizi çok seviyorummmmm