Sommerferie

170 2 0
                                    

Michaelas synsvinkel: Det er sommeferie og Michaela har glædet sig til at se hendes heste, som har været hjemme hos mormor hele ugen. Mor kørte mig hjem til mormor, det tog cirka en time at køre fra Randers til Hobro. Da vi endelig var hjemme hos mormor skyndte jeg  mig at stige ud af bilen og løb ind i stalden og skyndte mig  ind til mine elskede heste, mens mor snakkede med mormor. Da Geletta og Esmaralda hørte hende begyndte de at vrinske for at hilse på hende. Da hun kom ind i stalden gik hun ind til Esmaralda og gav hende en gulerod, mens hun gik ind for at strigle Geletta. Hun tog en strigle og begyndte at strigle Geletta og hun ser ud til at syntes at det var dejligt at blive striglet, mens Esmaralda står urogligt og sparker til boksdøren for at sige til mig at jeg skulle skynde mig. Så det endte med at jeg skyndte mig at putte grime på Geletta, og give hende en gulerod, og så gik jeg ud fra Gelettas boks og lukkede den efter mig. "Esmaraldas synsvinkel:" jeg stod og blev ved med at sparker til boksen indtil Michaela kom ind til mig. Hun åbnede boksdøren og gik ind og begyndte at strigle mig og mellem tiden brugte jeg tiden på at snakke med Geletta. Men Geletta var faldet i søvn så jeg stod bare og nød at blive striglet og så endte det med at jeg faldt i søvn. Michaelas synsvinkel: Jeg satte træktorvene i deres grime og bygendte at sætte dem ind i trailen. 

Mit heste livWhere stories live. Discover now