Michaelas synsvinkel: Der gik lidt tid før der kom svar fra hospitalet af så jeg valgte at køre ud til rideskolen for at se til mine heste. Jeg gik ind i stalden og jeg striglede først Esmeralda. Esmeraldas synsvinkel: jeg stod og gumlede mit foder mens jeg stod og nydt min ejers selskab. Michaelas synsvinkel: Da jeg var færdig med at strigle Esmeralda satte jeg hende ind. I mellem tiden, og begyndte at trække Geletta ud. Jeg stod og striglede hende. pludslig begyndte min telefon at vibrerer jeg skyndte mig at tage den. Jeg kunde se at det var fra hospitalet. "hej hvordan går det med ham". "Der er ikke sket noget alvorligt så han kan komme hjem idag" inden jeg mig at spørge om jeg måtte komme og besøge ham. Jeg skyndte mig at strigle Geletta færdig og satte grimeskaftet på hende og Esmeralda. Jeg skyndte mig at lukke dem ud på folden. Jeg ringede til mor og spurget hende og vi ikke godt kunde besøge Crhistoffer. Vi var på vej til hospitalet men først skulle vi hente hans forældre. Jeg sagde hej til dem, de spurgte mig om hvordan han havde det. "han har det godt". Svaret jeg de smilte til mig og snakkede med min mor. Vi var hende hos hospitalet mor gik hen og sagde at de skulle besøge Crhistoffer Andersen, "den her vej" sagde damen og fulgte os hen til stue nummer 60. Jeg åbnede ligeså stille døren og og gik hen til ham. "Hvordan har du det", spurgte jeg ham "bedre end før nu hvor du er her". Jeg smilte til ham. jeg gin hen og satte mig på sengekanten og bukkede mig ligeså stille hen over ham og gav ham et kys. "jeg har savnet dig sagde han "iligemåde ". Min mor og hans forældre kom ind i rummet og snakkede med ham. Det gjorde de i et stykke tid. Christoffers synsvinkel: "Hej mor" min mor kom hen til mig og gav mig et kram og et kys på kinden "mor ville du ikke nok lade være med at kysse mig på kinden jeg er altså ikke lille længere", "okay" sagde hun. " kan mig og Michaela ikke godt få lov til at være sammen alene spurgte jeg dem. De gik ud af rummet. Michaelas synsvinkel: Nu var det bare mig og ham jeg spurgte ham om hvordan det skete. "Det skete sådan her". "Jeg var ved at stige op på ryggen af Amigo men så pluslig kunne han høre et gevær skud i det fjerne han stejlede og jeg var ikke klar over det så jeg faldt af og slog hoved mod væggen og det var såden det skete. Jeg er vidst heldig med at der ikke er sket noget alvorligt". "Ja det var da heldigt at du ikke er kommet alvorligt til skade", Svaret jeg ham. Crhistoffers mor kom og sagde at jeg skulle hjælpe ham med at komme i tøjet så vi kunde komme hjem. Det skal jeg nok svarer jeg og hjalp ham.
YOU ARE READING
Mit heste liv
RandomHer er en hiristorie om en pige der hedder Michaela som har to heste. En Oldenborg og en Islændere. Islænderen hedder Geletta og Oldenborgen hedder Esmaralda. Men pluslig en dag sker der noget uventet for Michaela. Hun skal sælge begge sine heste. M...