Michaelas synsvinkel: Jeg var henne ved Crhistoffers så jeg Amigo komm galoperende hende fra stalden så jeg steg af Esmeralda og bandt hende til postkassen og stillede mig op foran Amigo "wow wow rolig min dreng rolig", jeg fik ham til at falde til ro og jeg kunde se på ham at var i shock. Amigos synsvinkel: Hun spurget mig om hvad der var galt og om hvor Crhistoffer var hende og jeg tog mod til mig og vidtse hende hvor han lå. Michaelas synsvinkel: Jeg fulgte efter Amigo og jeg kunde se Crhistoffer lægge der bevidstløs. Jeg løb hen til ham, jeg tog fat i ham og ruskede ham. Der var ingen svar ingen lyd ingenting. Jeg mærkede om han trak været det gjorde han heldig vis. jeg skyndte mig at ringe 112. Der gik lidt tid før der kom svar. Telefon samtale: Hej min kæreste er kommet til skade. trækker han vejret ? Nej . Vi kommer med et samme. Jeg tog fat om Cristoffer og lagde ham in i stuen. Esmeraldas synsvinkel: Jeg blev utålmodig af at stå her og vendte så jeg vrinskede så højt jeg kunde efter Michaela. Michaelas synsvinkel: Jge kunde høre Esmeralda så jeg tog min jakke på og gik ud for at hente hende og Amigo. jeg striglede begge heste og sat dem ud på folden. Jeg kunde høre at ambulancen var kommet så jeg gik ud foran huset, en af ambulance mændene spurgte mig om hvor han var. Jeg viste ham ind til huset og hen til Crhistoffer. "kan han redes" spurgte jeg ham "måske men vi er nød til at få ham hen til hospitalet med det samme" ok svaret jeg. han kaldte på en anden mand som kom med en båre til ham de tog fat i Crhistoffer og lagde ham på båren så så den første mand på mig og sagde "det skal nok gå". Jeg smilte til ham og sagde tak.
YOU ARE READING
Mit heste liv
RandomHer er en hiristorie om en pige der hedder Michaela som har to heste. En Oldenborg og en Islændere. Islænderen hedder Geletta og Oldenborgen hedder Esmaralda. Men pluslig en dag sker der noget uventet for Michaela. Hun skal sælge begge sine heste. M...