"Det nye liv🦄

71 2 0
                                    

Michaelas synsvinkel: Det var en smukke lørdag morgen og jeg stod tidligere, op end jeg plejede. Jeg gik ned i køknet og fandt rundstykker i fryseren og tændte for oven, så fik jeg en besked fra min kæreste Christoffer hvis der stod "godmorgen skat skal vi ud og ride en tur idag" jeg svared "ja det kan vi godt". Der gik lidt tid før han skrev tilbage så jeg tog rundstykkerne ind i mellem tiden, så vibereder min telefon og den var selfølgelig fra Christian han skrev "ok men hvor skal vi så ride hen🐴".  Jeg skrev så hurtigt jeg kunne til ham " vi kan måske have madpakker og sodavand med og et tæppe og tage på skovtur🙂". Der gik ikke en gang et minut før han skrev tilbage "ok men husker du så madderne så husker jeg sodavande", jeg svaret tilbage med et "ok❤️". Jeg ringede til Crhistoffer "hej skat" " Hej" svaret jeg til bage og så snakkede vi bare i en halv time. Jeg skyndte mig hurtigt at smøre to rundstykker med smør og nutella, jeg gik op ad trappen og gik ind på mit værelse og gik hen  i køleskabet og tog to flaske mælk. Så tændte jeg for min computer og så Pretty Little Liars i cirka en halvanden time, så begyndte jeg at gøre mig klar og lægge min makeup, og krølle mit hår. Så gik jeg bagefter ud og fodred mine heste. Jeg gav dem deres havre og lukkede dem ud på folden, så begyndte jeg at muge ud i deres bokse. Da jeg var ferdig med at muge ud gik jeg ud og hengtede Esmaralda og gik ind i stalden. Jeg bandt hendes træktov til en af boksens tremmer, og begyndte at strigle hende. Da jeg var ferdig me dat strigle Esmaralda og sadlede hende op og begyndte at ride hen til min kæreste Christoffers synsvinkel: Jeg gik ud i stalden og begyndte at muge ud i Amigo's boks. Da jeg var ferdig med at mug ud gik jeg hen til folden og kaldte på Amigo, han kom galopperende hen til mig. Jeg gik hen og sætte træktorvet i hans grime og trak ham ud. Jeg gik ind i stalden og tog træktorvet ud af hans grim og tog det træktov der var, bundet til boksen. Jeg gik ud til fodre/sadle rummet jeg to sadel og hovedtøjet med, og en spandfuld havre. Amigos synsvinkel: Han begyndte at strigle mig mens jeg stod og gumlede på mit havre, så begyndte han at sadle mig op. Da han var ferdig trak han mig uden for og begyndte at stige up. Da han sad op på mit ryg kom der en bil og jeg fik en kæmpe, forskrækkelse og begyndte at stejle. Christoffers synsvinkel: Jeg faldt af og blev smidt ind i hegnet og jeg lå bevidstløs i flere minutter.




Mit heste livWhere stories live. Discover now