3

163 14 47
                                    

  Jiyong Yungbae ile işi bittikten sonra hala kafası karışık hissediyordu. Garip bir şey vardı. O çocuk çok tanıdık geliyordu. Aynı ilk okula falan mı gitmişlerdi? Adam hatırlamak için kendini saatlerce zorladı ama sonuç sıfırdı. Eski albümleri bile karıştırmıştı. Kimdi bu çocuk Tanrı aşkına. Acaba daha önce Younbae'nin yanında mı görmüşü? Bu kadar kendini zorladığı için beyni ağrıyordu. Uyumaya karar verdi. Uykunu ona huzur vereceğini düşünüyordu.

Yanılmıştı. Çocuk oradaydı. Neden rüyasındaydı? Garip görünüyordu. Daha küçük. Çocuk yaklaşık olarak 7-8 yaşlarında olmalıydı. Belki de Jiyong çocukla o yaşlarda tanışmıştı. Ama bu çocuğun yüz yıl önceden kalmış gibi giyinmesini açıklamıyordu. Jiyong kendine baktığında şaşkınlıktan ölebilirdi. Üzerinde bir etek vardı. Jiyong hayatı boyunca hiç etek giymediğine yemin edebilirdi. Çocuk gülümseyerek ona doğru yürümeye başladı. Fakat Jiyong bunu fark edemeyecek kadar şaşkındı. Uzun örüklerini görmüştü çünkü. Hızla gözlerini açtı adam. Farkında olduğu gibi hepsi rüyaydı. Adam hızla kafasını iki yana sallayıp tekrar yatağa uzandı. Çocuğu çok düşündüğü için böle olmuş olmalıydı. Derin bir nefes alıp kendini tekrar uykuya bıraktı. Çocuk bu sefer orada değildi.

...

"Neden hala bu dosyayı bitirmedin?"

Seunghyun sorduğunda Jiyong adamın elindeki dosyaya baktı

"Basit bir hırsızlık bunu herhangi biri halledebilir sonuçta."

Jiyong iş seçen birisiydi, onun üzerinde çalıştığı dosyalar heyecan verici türde olmalıydı. Basit dosyaları pekala polislerde çözebilirdi değil mi?

"Dosya seçmeye devam edersen yakında bir işin olmayacak."

"Beni mi kovacaksın? Beni? Bu kadar işe yarayan birini kovamazsın değil mi?"

"Aslına bakarsan kovabilirim."

Jiyong somurturken Seunghyun gülümsedi.

"Kalk ve Youngbe'nin yanına git. Son yakaladığımız soyguncu-ki sen pek yardımcı olmadın- psikolojik testten geçecekti git ve sonucu öğren. Bir işe yaramış olursun."

Adam içini çekerek arabasına gitti.

Youngbae'nin yanına gideceği için sebepsizce mutlu olmuştu-aslında pek sebepsiz değildi çocoğu göreceği için mutlu olmuştu-.

Hastaneye girecekken yanında çocukla çıktığını gördü. Jiyong onların yanına gitmek konusunda kararsızdı. O çocuğu gördüğünde garip hissediyordu. Bunun nedenini anlayamıyor oluşu da sinir bozucuydu. Neyse ki Youngbae onu gördü ve yanlarına çağırdı. Jiyong adamın yanına gittiğinde hemen iş hakkında konuşmaya başladı. Dikkatinin çocuğa kaymasını istemiyordu.

Seungri adanı gördüğünde Jiyong'un aksine garipsememişti. Adamı hatırlamıyordu. Onu rehin eden kişiyi bayıltan adamın yüzüne dikkat ettiği falan yoktu. O zaman aralığında bayılan katile üzülmekle meşguldü.

Youngbae Seungri'ye onu yemeğe götüreceğini söylediğinde çocuk oldukça şaşırmıştı. Sonuçta adamın ondan nefret ettiğini düşünüyordu. Sonuçta adam Seungri'ye deneyim kazandırmalıydı-Seungri öyle düşünüyordu- ama bunu yerine sürekli ona ayak işleri yaptırıyordu. Onun yadnında deneyim kazanamazsa stajı bittiğinde kendi kendine ne halt yiyecekti ki?

Seunri de Jiyong da etrafa dikkat etmezken çoktan gelmişlerdi. Aslında ikisi de şu an nerede olduklarını söyleyebilecek durumda değildi. Seungri hala neden Youngbae'nin onu davet ettiğini bilmiyordu. Acaba adam onu kaçırıp özel hizmetlisi falan mı yapmayı düşünüyordu. Seungri biraz uçuk düşündüğünün farkındaydı ama Youngbae'den beklerdi doğrusu. Peki yanındaki adam on ayardım etmek için mi buradaydı? Seungri biraz daha saçmalarsa kendini tedavi etmeyi deneyebilirdi. Aslında fena fikir değildi en azından deneyim kazanmış olurdu.

Jiong bir ara tekrar çocuğa bakma hatasında bulundu, dalgın gibiydi. Aslında dalgınken o kadar tatlı görünmediğini far etti bu adamı biraz da olsa rahatlattı. Ona bir şeyler hissetse-ki birkaç görüşte bu mümkün değildi- onun her halini merak etmezdi.

Youngbae düşüncelerini arasına girdi.

"Siz tanışmamıştınız değil mi?"

Jiyong arkadaşına bir şey demeden çocuğa kendini tanıtmayı tercih etti.

"Ben Kwon Jiyong"

Jiyong tam çocuğun sesini bağırmazken yada hayal kırıklığına uğramamışken duyacağı için mutlu olmuştu ki kadraja başka birisi girdi.

Jiyong tam çocuğun sesini bağırmazken yada hayal kırıklığına uğramamışken duyacağı için mutlu olmuştu ki kadraja başka birisi girdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Not First Love\Nyongtory Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin