A páratlan váratlan pillanat avagy 2.rész

535 35 7
                                    

Szóval ott vártam a buszra mellettem az évfolyam menőivel amikor 7 maszkos ázsiai oda állt a buszhoz. Gondoltam, átlagos turisták Koreából, így hát fülhallgatón keresztül hallgattam kpoppot. Fülhallgatómról tudni, hogy ki hallatszódik a zene, és ezt az egyik hülye meg hallotta és meg szólalt:

 Fülhallgatómról tudni, hogy ki hallatszódik a zene, és ezt az egyik hülye meg hallotta és meg szólalt:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Megint azt a szaros kpoppot hallgatod, meg a kínaiakat?

-Igen és már 1000X-szer elmondtam, hogy koreai nem kínai. Fúúú

Szerencsémre megérkezett a busz sofőr ezért felszálltunk a buszra. Én a szokásos diákjegyet kértem. Nem volt változás. Középső ajtó mögé ültem, és elkezdtem bámulni az utasokat. Hirtelen valaki kikapta a fül hallgatót a fülemből és bele visított. Rájöttem Berk volt az, és elkezdte hallgatni a zenét és imitálta a dúdolását.

-Berk inkább ne próbálkozz, és add vissza amíg szépen mondom

-Úhh mijen régiesen beszél- pofázott vissza

-Ugye nem hiszed, hogy vissza adjuk?-kontrázott Gordon

-Most kérem, vagy fájni fog

-Nem

-Oké te akartad- oda mentem hozzá és kiforgattam a kezét amire elkezdett könyörögni, hogy engedjem el. Én persze el engedtem, és vissza mentem a helyemre. Vagyis mentem volna, mert fel szállt egy néni és leült oda. Nem kellett sok, hogy az évfolyam társaim észre vegyék a koreaiakat akik nekem valahonnan nagyon ismerősek lettek.

-Nézd mán húzott szemű

-Buzi

-Kis faszúak

Ezek után angolul is elkezdték őket bántani és sértegetni. Nekem pedig elegem lett és pofán vágtam a legközelebb ülő Paget.

-Eszednél vagy? Miért csaptál meg? Ott fog maradni egy csomó ideig!

-Mi lenne, hogy befejeznétek a nagymenősséget és békén hagynátok az idegeneket + még rajtatok kívül vannak még. - Majd leszálltam a buszról. Utánam pedig a hülye 5-ös és az ismeretlen 7-es.

Baktattam lassan haza fele de mögülem nem akartak el fogyni csak sugdolóztak. Mikor befordultam utcánkba meg láttam a szomszéd macskát és oda mentem hozzá. Házunkig cipeltem és simogattam, majd beraktam a szomszéd kerítése mögé. Majd elkezdtem keresni a kulcsomat amit valahogy nagyon nem találtam.

-Na mi van? Csak nem ezt keresed?- kuncogott Vernon

-Kérem

-No

-K!

Fogtam és neki ugrottam és a kulcsomat akartam elszedni, de lefogtak és elkezdtek rugdosni majd ütni. Ráharaptam az egyik le fogó kezére majd vissza ugrottam támadó állásba és kirúgtam a lábát a kezét fájlalónak, az jól hanyatt esett. Valakit tökön rúgtam, és valakinek az öklöm jutott a gyomrába. Össze görnyedve esett térdre, majd össze szedték magukat és elspuriztak haza, én meg az oldalamat fájlaltam. Egy kis időbe bele tellett mire észre vettem, hogy 7 lefagyott szempár néz rám. El kezdtem integetni nekik de semelyik nem mozdult meg. Majd az egyik megszólalt.

Az én szerencsétlen különc életem (BTS FF) 🐼 JIMIN FF【BEFEJEZETT】✔Where stories live. Discover now