Dönts

327 23 4
                                    

HANGULAT ZENE

Én én szeretem Jimint, de nem lehet, mert , mer idősebb jóval.

Jin pov.

Szegények nem tudnak dűlőre jutni. Felmentem a lépcsőn lassan (ami tölgyfából voltxdkookie_baba) , Milla szobájához, és bekopogtam.

-Milla, Jin vagyok nyisd ki kérlek.

Halk lépteket hallottam, majd egy kattanással kinyílt az ajtó előttem, én meg beestem rajta, mert rossz helyre támaszkodtam.

-Úristen-sikított fel- jól vagy?

-Aha, csak béna vagyok- mosolyogtam fel a lányra.

Lassan fel álltam, és becsuktam az ajtót.

Milla pov.

Miközben Jin bezárta az ajtót, leültem az ágyamra törökülésben és rákönyököltem a térdeimre.

-Üdv a szobámban.

-Szép- jött beljebb- várj az ott Hobi a faladon?

-Igen, nem nem tudtam, hogy ő, és én csak meg photoshoppoltam, barátnőm kérdésére.

-Értem, te aztán bele látsz az eberek fejébe.

-Yapp. Szóval miért jöttél?

-Meg akartam kérdezni, hogy akkor most mi van köztetek Jiminnel?

-Ő szeret engem, és én is őt, de nem lehet-hajtottam le a fejem.

-Miért nem lehet?

-Azért mert idősebb.

-Ezért ne izgulj. A szerelemben nincs határ.

-Lehet igazad van.

-Nem lehet, nekem mindig- vigyorodott el- kivéve mikor nem!-szomorodott el, amire én felnevettem

-Akkor most mit csináljak?

-Várd amíg ő lép, ne a lány fusson a fiú után. Jiminnek ideje lenne tökösnek lennie.

Suga pov.

-Jimin akkor most mit fogsz csinálni?- kérdeztem ki tőle már 20X-szorra?

-Oda megyek és megcsókolom. 

-Pontosan , úgy kell ezt, de hamarabb nem lehetett volna?

-Nem, mert ilyen vagyok Yoongi.

Jimin pov.

-Suga Jin kijött Milla a szobájából, most menjek be?

-Igen -_-

-Oké. Kösziiii Indultam el lassan.

Milla pov.

Miután Jin elment, előkerestem azt az egy photoshoppos képet amit én csináltam, még Jimin ff könyvborítónak, egyik barátnőmnek.

Miután Jin elment, előkerestem azt az egy photoshoppos képet amit én csináltam, még Jimin ff könyvborítónak, egyik barátnőmnek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Milla, beszélhetnénk?- dugta be a fejét Chim az ajtón.

Egy hosszú sóhaj után, vissza raktam a képet a helyére.

-Mit szeretnél?

-Szóval, meg szeretném kérdezni még egyszer. Szeretsz engem?

-Én...én..én szeretlek Jimin, csak féltelek.

-Nem kell. Erős vagyok

-De én akkor is - kezdtem elsírni és megöleltem.

Jimin pov.

Na ember most vagy soha. Lassan kezemmel végig simítottam arcán, é fel emeltem. Bele néztem tenger kék szemeibe, amiben még csillogtam könnye utolsó cseppjei. Lassan rá néztem piros, dús ajkaira, és közeledtem feléjük enyéimmel. Még egyszer utoljára bele néztem szemeiben, amiben a boldogságot láttam.

Milla pov.

Mikor megéreztem ajkait, apró melegség áradt szét mellkasomban, és szívem vad ütembe vágta magát. Boldog voltam, végre életem szerelmével....

HAPPY END

Remélem tetszett az embörzöknek akik ezt olvasták. Sajnálom, hogy így ledaráltam a végét, de tényleg tudnák sorolni 3 okot amiért befejeztem. Visszatérek a többi történetemmel, és a One Shotokkal. A Könyvborítós könyvembe, pedig lehet kérni. 

Chu~~~
Dark Of Dancer

Az én szerencsétlen különc életem (BTS FF) 🐼 JIMIN FF【BEFEJEZETT】✔Where stories live. Discover now