Kezdődjék a 3 hónap

490 28 4
                                    

Nap friss sugaraira keltem, és arra, hogy pizsamában voltam.Ez tök normális nem? reggel felkelsz és pizsamában vagy(reklám szöveg xd). NEM... egyáltalán nem, hogy ha a házban nincsenek a szüleid, hanem 7 fiú van. Na mindegy, majd délután megkérdem.Fogtam magam elmentem fürödni és bezártam az ajtót. Elkészültem és vissza mentem, futottam a szobába alsóneműbe, mert ruhát elfelejtettem magammal vinni. Felöltöztem és lementem enni. Lépcsőn lefele hallottam valami pici motoszkálást a konyhából. Bementem és..

-Jin?

-Óhh... Jó reggelt -villantott felém egy 1000 wattos mosolyt

-Van valami ennivaló?

-Igen csináltam pár szendvicset. Amúgy hova sietsz hátadon a táskával?

Miközben elraktam pár szenyát és megtöltöttem a kulacsomat válaszoltam neki:

-Tudod nekem iskola van, meg én nem tehetem meg, hogy híres táncos énekes idol legyek.

-Ja tényleg. De miért ne lehetnél hiszen van leh.. - de félbeszakítottam

-Nehogy azt mond, hogy itt van lehetőség. Mert itt nincs. Én énekes akarok lenni és táncos egybe. Olyan mint ti az elmondásotok szerint. De ez itt Magyarország. Nem holmi fejlett ázsiai ország. Érted? Itt engem hülyének tartanak, hogy ha elmondom mi akarok lenni.

-Ohh - : ( - értem... Hát akkor sok szerencsét a mai naphoz.

-Mond meg a többieknek, hogy ha lefürdött mindenki tisztítsák ki a zuhany kabint fent. Sugának üzenek hozzá nyúlhat a zongorához. Namjoonnak meg, hogy nyugodtan használja az eszközöket(ne tessék félreérteni ( ͡° ͜ʖ ͡°)  ). Tudni fogja mire gondolok. Ha sportolni akartok itt a kulcs a garázshoz és van bent kosár-, foci- stb labda. Meg pumpa. Biciklikre vigyázni, és vannak pókok. Röviden ennyi, meg ne szedjétek szét a házat. Köszi. Haliii

-Oké átadom. Szia

A szokásos következett, zene hallgatás, tömeg, uncsi suli és barátok.

EKÖZBEN A HÁZBAN

Suga pov.

Reggel motoszkálásra ébredtem és víz folyásra. Szépen lassan felöltöztem, majd ki mentem a folyosóra, és előttem elfutott fehérneműben Milla. Hát oké. Elmentem wcre, majd elindultam le. Már csak annyit láttam, hogy Milla elköszön és elmegy, és szembe találtam magamat Eommaval.

-Szia Jin. Mi a mai reggeli?

-Szendvics, menj ülj le és várjuk meg a többieket.- én csak bólintottam, majd bebattyogtam a helységbe.

Jin pov.

Fura,hogy Suga ilyenkor fel kelt. Máskor mindig 15 perc alatt lehet kiszedni az ágyból. Mindegy. Kezdődjék az ébresztő kör. Namjoonhoz mentem először, mert mi a fenti nappaliban aludtunk.

-Vocal Mon kelj fel- simogattam meg fejét, majd megfogtam két kezét és ülés pózba húztam.

-Neked is jó reggelt Jin.

-Menj a konyhába és várj meg engem, míg felkeltem a többieket.

-Értettem főnők asszony.- majd röhögve el indult.

Mentem a küldetés második állomásához. Milla egyik testvérének a szobájához, ahol nem más volt mint Jimin és Jhope. De nem értettem, miért vannak egy ágyba ketten addig, amíg nem láttam az ágyat ami franciaágy volt és két fős. Fogtam magam és ráugrottam a Jihope párosra.

Az én szerencsétlen különc életem (BTS FF) 🐼 JIMIN FF【BEFEJEZETT】✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora