I'VE HAD EPIPHA-WHAT-CHA-MA-CALL-EM

11 3 21
                                    

I'VE MULTIPLE EPIPH-THINGIES

FIRST OFF, Dorkalicious890, HAVE YOU NOTICED THAT MAJORITY OF OUR CONVERSATIONS ARE ROLEPLAYS, LIKE EVEN WHEN WE'RE NOT TRYING TO, IT STILL FREAKING HAPPENS.

SECONDLY, grandmaphopho WE'LL GO LIKE A BUNCH OF TIME WITHOUT OR BARELY SPEAKING TO EACH OTHER AND THEN JUST HAVE PERIOD WHERE WE TOTALLY CONNECT LIKE NOTHING HAPPENED.

NEXT, MY GRAPHICS ARE SUPER AMATEUR. I'M DOING BETTER THAN SOME PEOPLE BUT STILL, THEY'RE AMATEUR AS FRICK FRACK.

ALSO, I'M GETTING PRETTY CLOSE TO TWO HUNDRED FOLLOWERS. GO ME.

ALSO, I RANT A LOT MORE THAN PEOPLE THINK I DO, I DON'T JUST POST THEM. LIKE, THEY'LL BE SUPER DETAILED, OVER A THOUSAND WORDS AND ALL THAT, THEN I JUST DELETE THEM. DELETE. THEM.

OH, HAVE YOU GUYS NOTICED THAT I TRIED TO DO SOMETHING ORGANIZED WITH THIS BOOK. I TRIED. IT DIDN'T WORK.

I HATE SO MANY PEOPLE AT MY SCHOOL. LIKE A LOT A LOT A LOT.

A BUNCH OF GUYS SEEM TO HAVE CRUSHES ON DUMB, CRAZY, STRANGE AS HELL FRICKIN ME. ONE EVEN FOLLOWS ME AROUND LIKE A LOST PUPPY AND IT'S SUPER ANNOYING. AND I DON'T GET IT CUZ I'M JUST AS WEIRD IN REAL LIFE AS I AM ON HERE, POSSIBLY WORSE, IF THAT'S POSSIBLE.

I LOST COUNT OF MY OCS AFTER SIXTY. I DIDN'T REACH MY FANDOM OCS YET.

MY BOOKS ARE TRASH.

I'M WRITING THIS BECAUSE I'M ANGRY FOR SOME REASON.

I LEFT CAPS LOCK ON. AND I'M NOT GONNA TAKE IT OFF BECAUSE IT ADDS EFFECT.

I DON'T KNOW ANYMORE, GOODBYE PEOPLE.

Book BookWhere stories live. Discover now