2.Bölüm

8 1 0
                                    

Çantamı son kez sıraya döktüm. Yine anahtarı bulamayınca Eylül'e döndüm.

''Bak, yok işte. Napacağım şimdi ben.''

''Bize gelir,bizde kalırsın. Birşey olmaz.''

''Eylül, annemler 1 hafta yok ve 1 hafta boyunca sizde kalamam.''

''Saçmalama,Doğa nolucak,seni yemeyiz merak etme.''

''Ondan değil, tamam 1 2 gün kalırım ama o kadar uzun kalamam. Rahatsız hissediyorum.''

''Pekala, o zaman çilingir çağırırız.''

''Son çare öyle olucak zaten. Fakat kasa anahtarı da oradaydı, umarım birşey olmaz.''

''Umarım.''

''Eylül,fotoğraf yok. Kahretsin fotoğrafı da düşürmüşüm.''

''Irmağın fotoğraıf mı?''

''Evet.''

Sinirle çantamı toplamaya başladım. Titreyen ellerim gören Eylül beni oturtup kendi toplamaya başladı. Ders beden eğitimi olduğundan tenefüste herkes aşağıya inmişti ve bu nedenle rahatça konuşabiliyorduk.

Birden kahkaha sesi duymamla kapıya döndüm. İçeri giren Selin, elinde anahtarımı ve fotoğrafı sallayarak tahtanın yanında durdu. Hızla yanına gittim.

''Bunlar sende ne arıyor? Çabuk geri ver.''

''Bu halini görmeyi o kadar istemiştim ki. Bana o lafları söyledikten sonra rahat duracağımı sandıysan yanılmışsın. ''

''O fotoğrafı çabuk bana ver.'' diye bağırdım.

''Veririrm fakat bir şartla. Ha bu arada eğer o şartı yerine getirmezsen fotoğrafı gözünün önünde yırtarım.''

Ece usulca yerinden kalktı

''Ne saçmalıyorsun sen?''

''Karışma Eylül, söyle neymiş o şart.''

''Demirin adını dahi ağzına almayacaksın.''

''Sen ciddi misin? Bunun için mi yaptın tüm bunları.''

''Birkaç şey daha isteyeceğim..''

''Senin isteğin doğrultusunda olan hiçbirşeyi yapmayacağım.'' diye bağırdım.

''O halde fotoğrafa veda et.''

Yırtmaya hazırlandığı fotoğrafı daha da sıkı tutunca sertçe onu ittirdim. Afallamışa benziyordu. Fakat buna rağmen üst kısmını yavaşça yırtınca hızla elimi suratına doğru savuşturdum. Attığım tokadın sesi odada yankılanırken yere düşen fotoğrafı alıp sınıftan çıktım. Merdivenleri hızla iniyordum. Okulun bahçesine çıktığımda Eylül'ün sesini duydum ve kafamı yukarı kaldırdım. Pencereden sarkmış bana bakıyordu.

''Doğa, bekle hemen geleceğim!''

''Hayır,gelme. Sana mesaj atarım.''

''Bekle.''

Biraz sonra okulun kapısından bana doğru koştuğunu gördüm.

''Çantanı al, anahtarını da içine koydum.''

''Teşekkürler.'' deyip ona sarıldıktan sonra en yakın taksi durağına doğru yürümeye başladım.

Eve girdğimde fotoğrafı albüme koyup komidindeki sigara paketini aldım ve yukarı odama çıktım. Sigarayı yaktıktan sonra küllüğü önüme çekip şarkı açtım. Sigarayı asla düzenli olarak içen biri değildim, çok da sevmezdim fakat böyle zamanlarda kullanıyordum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 17, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YAR'AHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin