Naber günlük seni biraz karalamaya geldim. Sabahları erken kalkmak benim için en berbat şeydi. Özellikle erken kalkıyorsanız ve mızmızlanan ufak kardeşleriniz varsa olay daha beter bir hal alabiliyor. Günlük bir rutinim yok sigarayla bütün gün karnımı doyurabilirim alkol olursa da fena olmaz doğrusu. Ha bu arada size Ailemi tanıtayım. En küçüğümüz Can afacan kendisi biraz haylaz ve yaramazdır. Okuldan nefret etmesine rağmen çok zeki bir öğrenci, keşke biraz derslerine çalışmayı öğrense. Kız kardeşim Elif neler yaptığını bende bilmiyorum doğrusu umurumda da değil, ve adamım birkan bu çocuğu seviyorum kardeşlerimin içinde en çok sevdiğim kişilerden biri olduğunu söyleyebilirim. Bütün bokluklarıma rağmen yanımda olan tek adam sanırım sevmem için daha fazla bir sebeb gerekmiyor. Annemden bahsetmek gerekirse kendisi bir iş kadını ve bayağı bir yoğun bütün evin işleriyle uğraşır kariyer mi? çocuk mu? sorusu galiba ona hiç sorulmamış hem bir yandan bizle uğraşıyor hemde iş yerindeki kokuşmuş moronlarla, uğraşmak zor olsa gerek. Her şey için teşekkürler sultanım. Ve tabi ki babam kendisini hiç sevmem ama her zaman en zor yanımda bana destek olup babalık yaptı ama kendisi tam bir küstah ve şerefsiz. Sonuçta babam yapabileceğim bir şey yok. Desteğini hiç esirgemez tabi maddi durumlar hariç. Cebinde kurt mu var bilmiyorum ama büyük bir kaplan olduğu kesin. Bende Sinan sanırım içlerinde tek doğru insan benim yada bana doğru geliyor olabiliyor of . Biliyorum batırdım. Bu aralar baya yoğunum. Aslında çok boşum okumakla çalışmak arasında kaldım kendimi sorumlu hissediyorum ama babamı görünce soğuyorum her şeyden neyse Aşağı inmeliyim görüşürüz günlük.
Üzerime bir şeyler giyip kahvaltı için aşağıya indim ama birde ne göreyim. TA TA TA TAM kahvaltı yok. İşte güne mükemmel şekilde başlamak için süper bir sebep. Ev oldukça sessizdi. Evin içinde bağırıp duruyorum.
''Birkan, Elif , Anne kimse yok mu ya şu evde? ''
Sanırım herkes işini halletmeye gitmiş evde bir tek ben kalmıştım ta ki o an annemle babam bir anda hışımla eve girdiler. Annem babama tarihi geçmiş yemekler aldığı için bağırıp değiştirmesini söylüyor. Babam ise umursamadan sinir edici bir şekilde gülerek karşılık veriyor. Buda benimde sinirime dokunuyor . Çünkü bu aile için hiç bir şey yapmıyor annemin bu denli gayretine rağmen o sadece karnını doyurmanın peşinde. Tezgahta duran sigara paketinden bir dal alıp yaktım ve içmeye başladım. Annemde o sıra bana yemem için ufak bir kahvaltı hazırlıyordu. Kaşlarım çatık bir şekilde babama bakıp hareketlerini izliyordum. Baktığımı fark edip laf attı ;
''Ne bakıyorsun öyle sinirli sinirli boş boş duracağına git annene yardım et''
''Sana söz hakkı veren oldu mu?.!''
''Bak bak Sinan bey evin erkeği olmuş'' Dedi. Ve küstahça alkışlamaya başladı.
Bu tavırları ne kadar sinirime gitse de annemin hatırına susmak zorunda kalıyordum. Kendisi o kadar saf ve temiz bir kadın ki anlatamam. Şu pisliğin kokusunu çekmeye nasıl dayanıyor anlamak zeka gerektirir doğrusu. O ara annem kahvaltıyı hazırladı bende alel acele yemeye başladım. Çantamı aldım annemin yanağına 2 öpücük kondurdum. Çıkmadan cebime biraz para koydu ve günümün güzel geçmesi için şans diledi. Şu hayatta başıma gelen en güzel olay annem sanırım. Tam dışarı çıkarken seslendi babam olacak şahıs seslendi.
''Okulda kızları ağına düşür evlat. Babanın zamanında yaptığı gibi haha.
''Öğrettiklerini kendinde uygulamayı dene o zaman piç kurusu.''
der demez koltuktan sinirle kalktı kapıyı vurup boğazıma yapıştı. O an ki duygularım film şeridi gibi gözümün önünden geçti. Keşke normal bir babam olsaydı isteği , Anneme yaptığı eziyetlerin aklıma gelmesiyle oluşan , kin , öfke ve nefret. Ağzından tükürükler saçarak babası olduğumu tekrarlıyordu ve küfürler yağdırıyordu. Aman ne baba eminim herkesin böyle bir babaya ihtiyacı vardır. Tam o sıra annem babamı bırakması için ayırmaya çalışırken beni bırakıp ona tokat attı. O anı görür görmez gözlerim karardı. Sanki beynimin içinden garip sinyaller geçiyor, vücudumdaki her yer uyuşuyordu. Annem ağlayışını gördüğümde üzerine atladım ve suratını kanatana kadar yumruklamaya başladım ve bayılana kadar dövdüm. Bunu hak etmişti. Annem üzülmememi söylese de ister istemez üzülüyordum. Bugün de bir babamın olmadığını yeniden fark etmiştim. Artık ayakta daha güçlü durmam gerektiğini anladım. Hayat zor ve pisliklerle dolu benimse yaşamak için çok sebebim var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARSIZ
FantasyHer zaman işler istediğimiz gibi gitmeyebilir. Kimi bardağın dolu kimiyse boş tarafından bakar. Benim bardaklarla pek aram olmaz, çünkü bizde işler pek iyi gitmez. Ya çok mükemmel biri olursun yada puf uçup gidersin. Aslında yüksek bir ipin üzerinde...