ik word wakker. de zon schijnt in me ogen. ik sta op en doe me lange bruine stijle haren in een staart. ik loop naar beneden. en ga op de bank zitten. als Lisa binnen kom en komt naast me op de bank zitten. me moeder komt binnen en geeft ons onze koffie ( me moeder is de baas van Starbucks dus vandaar). samen drinken we onze koffie op. uit eindelijk zitten Bo en Amber ook beneden. pap en mam zijn werken ( me vader is de baas van apple). we besluiten naar boven te gaan om ons om te kleden Lisa en ik lopen langs de kamer van bart. en horen hem bellen Lisa en ik blijven luisteren.
"nee, vanavond nog niet ik breng haar morgen" "ja ja ja ze zal alles doen voor mijn" "okay, ik pak wel wat lingerie van me zussen" "ja volgens mij heeft ze de zelfde maat als Isa" "okay, tot morgen doeii"
Lisa en ik kijken elkaar verward aan. en zonder er bij na te denken lopen we naar binnen. " wa..wat doen jullie in me kamer?" "waarom heb je MIJN lingerie nodig? en voor wie" "okay luister beloven jullie je bek te houden?" "hellooooooo hier zijn jullie Amber en ik zoeken jullie al de hele tijd. wat beloven jullie" "okay we beloven het vertel het nou" "okay, ik ben een loverboy samen met me vrienden hebben we een hoeren club. en ik moet Anne me nieuwe *vriendin* zo verkrijgen dat ze gaat werken." "dus je gebruikt MIJN lingerie en hebt een hoeren huis" "ja maar houden jullie alsje blieft jullie bekken" Lisa Bo Amber en ik keken elkaar aan we willen allemaal het zelfde. "we houden onze bekken ALS wij mogen helpen om te zorgen dat de meiden niet worden geslagen of om weg te lopen" "okay, deal" blij lopen we weg uit bart's kamer en ik ga naar me eigen kamer. ik kleed me uit en ga onder de douche staan. als ik klaar ben droog ik me af een fönh me haren. ik loop terug me kamer in (me badkamer zit vast aan me eigen kamer dus ik heb een eigen bad kamer) ik schrik me dood als ik bart in me kamer zie staan. hij lach. "zo laat me al je lingerie zien en ik kies de beste uit voor Anne" ik zucht en loop me kast in naar de lingerie bart volgd me. ik laat de lingerie zien en voor me zelf pak ik een vel roze bh en bij horende string en trek ze aan. Bart pakt voor zijn " vriendin " een licht blauw setje. kijk me dank baar aan en loopt weg. ik zie dat Lisa komt. "wat voor weer wordt het vandaag?" "omg Isa dat wou ik net aan jou vragen" samen pakken we onze mobiel en zien dat het 23 graden word. ik pak een korte zwarte broekje en een licht blauw corset die je buik nog laat zien dus kort. ik pak me blauwe jordans en doe die aan. ik ga terug naar de badkamer om me make-up op te doen. ik maak me op en doe vel rode lipstick op ik doe een soort slag krul in de onderkant van me haar. ik doe een haarband me een strik in me haar de haarband is zwart en de strik donker blauw. ik loop naar beneden. Lisa, Bo en Amber zien er bijna hetzelfde er uit als mij maar de een andere kleur. we lopen mert z'n allen naar beneden als we in de woon kamer komen zien we een meisje zitten. op dat moment komt Bart binnen. "Anne dit zijn me zussen Isa, Lisa, Bo en Amber. meiden dit is mijn vriendin Anne" "heey Zjn heeft zo niet "me zin kon ik niet afmaken want toen werd ik met een hand op me mond door Bart naar de keuken mee genomen. "ben je gestoord. zij mag niks weten ik ga het er zo zeggen en jij heb begrippen en haalt haar over" bart en ik lopen terug. iedereen loopt weg behalve. Anne en Bart. ik hoor Anne huilen en ik loop naar binnen. " meid wat is er?" "Bart zeg dat ik naar bed moet me mannen ik moet een hoer worden maar de wil ik niet" "meid het is niet erg je krijgt er voor betaalt en je het is best leuk" "maar dan word ik geslagen dat lees ik overal" "meid ik zorg er voor dat niemand je slaat zo wel die gene krijgt spijt" "okay ik vertrouw je Bart ik doe het!!!"