hard/harder

7 0 0
                                    

ik loop de keuken binnen. en schoof aan tafel als ontbijt kregen we pannenkoeken. mmmhh daar hou ik echt van. na het eten ging ik naar boven het is weekend mijn week zag er zou uit

maandag: basketballen

dinsdag: club helpen

woensdag: niksen

donderdag: club helpen

vrijdag: school

ja I know maar 1x school maar ja ik heb hier niet veel school nodig. ik was moe en ging op me bed liggen. tot ik een bericht kreeg.

onbekend: heey ik kan alleen nog maar aan jou denken kom en ontmoet me in het parkje bij de grote boom. ik ben al geil. 

what the fack wie is dat

ik: wie ben jij?

onbekend: david xxxxx

ik: okay om 1 uur sta ik daar xxxx

onbekend: okay maar dit houden we geheim xxxxx 

ik veranderde de naam onbekend naar D. ik heb nog 2 uur ik kleed me uit. nou ja ik had alleen een string aan dus veel viel er niet uit te trekken, maar toch ik stapte onder de douche en waste me ik scheerde me benen en schaamhaar. ik zette de douche uit. en liep naar me kast. ik koos voor een croptop dus hoefde geen bh aan. en ik koos een witte string met een zwart rokje. ik maakte me op en trok hakken aan. ik stond klaar om te gaan tot ik weer een bericht je kreeg.

D:  neem een zwemkleding mee xxxxxxxx

ik: okay...

ik pakte me tas en deed er een handdoek in en liep naar me kas voor een bikini. ik pak een mooie bikini die mooi rond me  borsten hangt en een broekje die iets te klein in zodat hij tussen me billen komt. ik stop hem in me tas en was klaar ik liep naar het pak het was maar 5 minuten lopen. en ging staan bij de boom. niet veel later komt David aan gelopen ik wil hem een kus geven maar hij draait weg. ik kijk hem verbaasd aan. "niet hier" zegt hij. ik kijk verbaasd maar okay. we lopen naar zijn auto. en rijden naar het strandje. op dat strandje werd ik ontmaagd. het strandje was leeg. en wij legde onze spullen neer. hij had zijn zwembroek al aan. ik pakte me bikini en David lachte. ik liep naar de bosjes om me om te kleden. ik had me uit gekleed en ik trek me bikini aan. ik liep terug. en legde me handdoek neer. David stond al in het water. hij is echt geil. ik liep het water in. en speelde met water. David begon me te zoenen. ik voelde zijn stijve. hij dook op eens weg. ik rende maar hem toe en met bikini topje viel van me borsten af maar het boeide me net ik zag David verlekkerd kijken. ik dook boven op heb hij legde zijn handen op me borsten later zaten we bijna op het strand maar nog steeds in het water. met de lul van david tegen me aan hield ik het niet meer. ik trok zijn broek uit en mijn broekje uit en daar gingen we ja je weet vast zelf wel wat er toen gebeurt.  we hadden geen zin om weer aan te kleden dus bleven we naakt zwemmen er was toch niemand. toen we droog waren deedt ik allen me croptop aan en rokje ik hed geen zin in een string. dus we gingen terug de auto in. we reden op de snel weg richting huis. we stonden voor me huis. maar ik wil niet naar binnen. David was zo knap. "Isa ik hou van je en van je seks, ik wil je vaker kunnen neuken." "ik hou ook van jou en je seks, ik wou dat dat kon" "wat dacht je van een geheime relaties ik heb je Skype dus we kunnen altijd via de camera doen en dan zeg je een  dat je bij een vriendin slaapt en dan kom je bij mij." " okay dan doen we het zo!" ik zoende hem en hij zoende terug. zijn hand ging automatisch naar me borst en kneep er in ik werd geil en nat het druipte op de auto stoel. hij zag het en reed opeens door. bij het winkelcentrum zette hij de auto op een pakeer plaats. hij ging naar achter en trok me mee binnen 1 minuut lagen we naakt. zijn stijve gleed in me en begon hard te stoten. en ik hard en seks te kreunen we waren al een half uur bezig toen werdt ik gebel."hallo?. nee ik ben over een uurtje thuis,( harde sexy kreun) o nee niks. nee dat was ik niet. ik kom over een 1 uurtje doeeg." "kom op David harder geile snoeperd HARDER!!!!!!!!"

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Apr 04, 2014 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

I'm Isa and I love my life xxWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu