ik wordt wakker en lig op de grond. ik sta op en loop naar de badkamer. ik sta onder de douche. i kijk daarna in me kast wat moet ik aan? vandaag zou ik met Amber, Bo en Lisa gaan basketballen. ik pak een bulls basketbal setje aan en daar onder me rode jordans. ik doe me haar in een staart en wat make-up op. als ik beneden kom zie ik Amber en Lisa al aan tafel zitten. ik pak een pancake met wat stroop en eet het op daar na drink ik wat hazelnoot chocomelk. als Bo binnen komt stormen. OMGGGG AAAAAWWHHHHHHHH IK HEB ZE!!!!!!!!!!!!!!! wat heb je? vraagt Amber. "duuhhhhh ik heb kaartjes" "kaartjes voor wat?" vraagt Lisa. "jezus denk is na! voor ONE DIRECTION duuuhh" "wanneer is dat concert?" vraag ik. "over paar weken al jullie houden niks bij he!" jongen het is tijd we moeten gaan om de wedstrijd nog te hallen snel pakken we onze spullen en rennen naar de auto. onze school tegen de ander het is net ajax - feyenoord. dus zet je schrap. als we er zijn staat ons team er als 'de new prince school" en daar komen ze 'de queen arts school' ik ging al klaar staan en schun achter me stond me team. de queens ( zoals ze zich zelf noemen) kome voor me staan. Sanne staat voor.net als ik. Damn wat haat ik haar. "kijk eens aan de queens zijn gearriveerd voor we het veld op gaan de vorige keer heb je iemands knieband gescheur ben je daar niet trots op? Zeg ik bitchie. "nou eigelijk wel haha"zegt Sanne ook bitchie. "haha nou als je nu 1 van ons pijn doet dan zit je neus niet meer waar hij hoort te zitten" antwoord ik boos. "of ik nu bang ben kk kind"zegt Sanne. "pardon hoe noem je mij?" roep ik boos. en daar komen komen Louis en james aan en pakkken me op en lopen met me weg terwijl ik roep: hoe noemt dat kind me he hoezo queen meer feeks!!! LAAT ME LOS!!" daa staan we dan ik het veld klaar om te springen tegen sanne. Lisa krijg de eerste fout.
BIJNA EIND VAN DE WEDSTRIJD
sanne draait zich om en komtr met der elleboog tegen het oog van Marit ( een team genoot van mij) ze gaat met een blauw oog uit het veld. ik ben boos super boos.
EINDE WEDSTRIJD
het is de einde van de wedstrijd. de eindstand is 45-53 voor ons. als de wedstrijd helemaal voor bij is komt Sanne naar buiten lopen ik loop naar haar toe en haal uit daar ligt Sanne op de grond met een bloed neus. ja ik had haar gewaarschuwd. en daar zie ik Mike aan komen. ik ziet Sanne liggen. "Isa wat heb je nou weer gedaan, kom we gaan voor dat haar ouders komen" ik lach en loop naar zijn auto. we stappen in en rijden naar mijn huis. als we in me kamer zijn loop ik naar de badkamer om me make-up bij te werken. Mike komt achter me staan. ik voel zijn stijve ik lach. ik draai me om en loop naar me kast ik trek me sportkleding uit. en wil een broek pakken als Mike de kast in komt. snel trek hij zijn kleding uit en duwt me op de grond dan trek hij me ondergoed uit. en daar gaan we. liggen midden in de kast de vrije. als Bart binnen komt. ik kijk hem aan. "Mike ik dacht dat je alleen met je ware liefde zou doen" zegt Bart. "ja klopt dit is mijn ware liefde" antwoord Mike. ik lach en Bart gaat weg. Mike en ik maken het nog af. en dan kleden we ons aan en gaan naar de film kamer en kijken the conjuring. love that movie
SCHRIJVER PRAAT
sorry dat het zo kort is geen inspiratie.
maar bedank voor de stemmen1
mijn vraag aan jullie is heb je tips of nog een leuk idee, zet het in de reactie en misschien komt jou idee er in!
doegggg
-xxx-
ME