kennis maken

29 1 0
                                    

Ik word wakker en kleed me aan over 2 uur ga ik met de meiden en Bart naar de hoeren club om de rest te ontmoeten. Ik  doe de douche aan en stap er onder ik was me haren. als ik klaar ben droog ik me af een doe me haren in een knot. ik ga naar me kast en pak de rode me zwarte  lingerie. ik doe een strak zwart topje er  over heen met een doodshoofd er op en daar onder een donker rode leren strakke jeans. ik pak me zwarte hakken en doe die aan. ik laat me haar krullend en maak smokey eyes. op me lippen doe ik knal rode lippen stift. ik pak een zwarte handtas en loop naar beneden. de meiden staan al klaar en Bart staat voor met de auto we stappen in en rijden naar de club. een halfuur later komen we aan. we lopen de club in en horen gelijk iemand roepen. " heey jongens daar is Bart en hij heeft gelijk 4 hoertjes mee" "ten eerste wij zijn geen hoeren, ten tweede noem je me ooit nog zo ik sla he eb ten derde wij zijn de zussen van Bart en komen helpen" zegt Amber boos. maar de meiden en ik zijn er mee eens en knikken instemmend. " hoe bedoel je helpen?" "precies zoals we zeggen, we komen helpen en we zorgen der voor dat de meiden goed behandelt worden dus niet geslagen ect. maar we zorgen er ook voor dat ze hun werk blijven doen en niet weg lopen." zegt Bo bitchie. "okay Bart zijn het allemaal van die hoertjes behalve zij" zegt de jongen terwijl hij naar mij wijst. ik lach en stap naar voren. "hoi ik ben Isa en dit zijn me zussen Lisa, Bo en Amber" "heey ik ben Miké 1 van de loverboys en de baas en dit zijn de andere Harry, Simon, Quinn en Tony. leuk kennis te maken" "wij willen graag alle meiden ontmoeten zonder jullie" zegt Lisa. "zoals de meiden willen" zegt Tony terwijl hij naar Lisa kijkt. we lopen door een halletje en komen bij een deur uit. we lopen naar binnen en daar zitten alle meiden. de een zit te huilen de ander durft niet op te kijken en de ander zit weer zijn blauwe plekken in te smeren. ik kan het niet laten en loop naar het meisje met de blauwe plekken. "Wat is dit?" vraag ik boos aan Tony. "ze wilde niet luisteren en dus moet ze maar voelen" zegt Tony dood normaal. "dat doen we dus niet meer he!" roep ik boos. Tony haalt zijn schouders om hoog en zet zijn handen om zijn mond en roept. "ALLE HOEREN FF LUISTEREN!!!! dit zijn de meiden die er voor gaan zorgen dat jullie hier goed worden behandelt dus niet worden geslagen ect zolang jullie je werk maar blijven doen" "He SUKKEL WAT ZEIDE WE NOU ZE ZIJN GEEN HOEREN EN ZO NOEM JE ZE OOK NIET!!!!!!!!" roept Amber boos. "sorry" zegt Tony en loopt weg." okay we gaan in een rondje zitten en stellen elkaar voor ik ben Lisa en dit zijn me zussen Isa Bo en Amber en wij komen jullie helpen dus noem je naam, leeftijd, wie je lover boy was en hoelang je hier zit." "ik ben Roxanne ik ben 15, ik zit hier al 1,5 jaar en me lover boy was Harry" "ik ben Lotte, ben 16 en me lover boy was Simon, en zit hier al 2 jaar" en zo gaat het door tot we iedereen hebben gehad we lachen nog wat samen en dan maken de meiden zich klaar om te werken.

I'm Isa and I love my life xxWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu