Bab 1

44 5 3
                                    

Hari pertama persekolahan Aku telah Di ambil oleh mama. "hai Haz nampak penat jer  okay  tak sekolah  tadi"Tanye mama sambil memandu  kereta BMW. "Not badlah "Jawab  Haz  selamba. Sampai  Di rumah papa menanya tentang pembelajaran Di sekolah baharu."Haz  OK Tak berlajar dekat  sekolah  baru "tanya  papa memandang Ke arah muka Hazrina anak tunggalnyer. "setakat ni  ok  tak ade  ape ape masalah "Balas Haz tersenyum. "Kalau  macam tu  I hope  you not boring in your new school  ok"Pesan papa kepada Haz. "Thanks pa"                        Di sekolah.Semasa Haz sedang menolong cikgu Sarah Dia terlanggar  seorang lelaki yang sedang mencari sesuatu tempat."sorry saya Tak sengaja saya nak cepat"suara lelaki itu meminta maaf kepada  Haz. "Ehh Tak per bukan salah awak. Awak budak Baru ker? Tanya Haz. "Oh ye saya budak Baru dekat  Sini.Nama saya Ryan Afiq"lelaki itu  menghulur Tangan."Maaf  bukan muhrim. Nama saye Hazrina panggil saje  Haz.                          Ryan POV, :   ,"Lawa  jugak perempuan tadi comel  sopan  yang paling penting  menjaga aurat"lamun Ryn  seorangan. "Eeee... Aku  dah  jatuh cinte ker 😅😅"kata Ryn sambil tersenyum.                   Dirumah semasa Haz sedang mendengar lagu permata cinta aiman tino Haz tak pernah bosan mendengar lagu itu. "Pahal aku teringat mamat kat sekolah tadi  tu"Bebel si Haz."Ahhh ...Ryn. tu memang handsome pon bodoh lah kalau aku benci die "letehan Haz. Haz mengambil. Iphone 6plus dia atas meja lalu membuka aplikasi whatapps.Dia ternampak ada satu mesej tidak di jawab....Sorry kalau cerita ni tak menarik...I hope readers enjoy.😊jangan lupa follow maxsis untuk mengetahui story story yg menarik.Ok bye..

Cinta Kali PertamaWhere stories live. Discover now