Bab2

37 5 2
                                    

Apabila Ryan membuka telefon tersebut ia ternampak satu mesej tidak di baca.

Hazrina:assalamualaikum ingat saye x

Ryan:maaf awk sape ekk😃 Malangnya mesej itu tidak dibalas lagi.Haz berasa kecewa kerana Ryan tidak ingat Haz.Haz berkata dlm hati "knp aku kecewa sangat ni adakah aku dah jtuh cinta dengan dia."💕💕Haz menampar pipinya lalu mengusap semula."ahhh x mungkin tapi aku rase Ryan tu ok orangnyer handsome pulak tu"Haz berkata dlm hati sambil membelek belek Iphone6plus nyer. Di sekolah."Hai Ryan Good morning"sape Haz kpd Ryan."Hai Haz Good morning awal kau datang harini Haz"tanya Ryan kpd Haz."alaaa biasalahtu bkl pelajar contoh "Gurau Haz."elehhh P O Y O LAH kau ni ada baldi x???"tanya Ryan"kau nk buat apa kau ni mcm mcm lah "mrh Haz kpd Ryan "aku rase mcm nak muntahlah."Gurau selamba Ryan.kringggggg........loceng menandakan waktu persekolahan bermula.Haz masuk ke dlm kelas tiba tiba ......"Ryan awk duduk di sebelah Haz"Kate cikgu Sarah."WHATT!!!!"terperanjat beruk Haz jadinye. Ryan tersenyum sinis memandang Haz sambil menjinjing beg sandangnyer."Hai awk "gurau Ryan."Ape awk awk sekali aku tumbukkang melayang kat London"mrh Haz."Fuyooo garangnyer mak cik ni"Kata Ryan sambil memandang riak muka Haz."pahal kau panggil aku mak cik I hate you Ryan!!!"Jerit Haz memarahi Ryan."eleehhhh benci benci tapi dlm hati sayang "bisik Ryan."apa kau ckp"tanya Haz."mane ade aku ckp ape ape"kringgg....loceng. menandakan waktu rehat.Haz terjatuh dan terhantuk ke atas lantai. "Auu sakitnya kepala aku"kata Haz kesakitan.Haz memegang kepalanya."haaa berdarah"kata Haz terkejut "Haz!!kau ok x"tanya Ryan.Ryan mengangkat Haz dan pergi ke canteen."Haz kau duduk sini kejap aku nk pergi ambil peti kecemasan kau teruk ni"Ryan mencuci darah di kepala Haz"Ryan thanks tau buat susah kau jer "Kata Haz mengucap terima kaseh."ahhh it's okay small matter lah Haz"kata Ryan sambil mengelap luka Haz.

Cinta Kali PertamaWhere stories live. Discover now