Tipuri de elevi în liceu(1)

38 7 1
                                    

1) Chiulangiul

Este acel elev care nu deranjează, dar nici nu onorează prea mult cu prezența. Majoritatea profesorilor nu vor face nimic să-l țină la şcoală, ba din contră. Vor încerca să-l pedepsească oridecâteori ori apare. Aproape în fiecare clasă există câte unul.

Mi-aduc aminte de o poveste mai veche, transmisă ca un fel de legendă urbană printre elevii din liceul meu. Un profesor bătrân intră la oră la o clasă a noua undeva prin octombrie şi dă cu ochii de o figură necunoscută. Supărat de impolitețea lui, îl fixează cu privirea, asteptând să se scuze şi să plece la clasa lui. Surpriză, însă: "intrusul" nu dădea vreun semn că ar vrea să plece. Iritat, profesorul întreabă "Tu n-ai oră? La ce clasă eşti?", moment în care întreaga clasă izbucnește în râs. Bietul profesor nu înțelegea nimic. Într-un final, cineva i-a explicat că "noul venit" era colegul lor de la începutul anului.

2) Timidul

Acel elev care vorbeşte doar la ascultări, iar în pauze stă, de cele mai multe ori, singur. Este considerat antisocial de cele mai multe ori. Am aflat că nu e aşa în momentul în care m-am împrietenit cu unul. Nu pot garanta că toți sunt aşa, dar el e un om minunat. Sunt greu de provocat la o discuție, însă merită efortul. Promit.

3) Oaia neagră

Există cel puțin una în fiecare clasă. Este acel elev veşnic neatent, veşnic preocupat de orice altceva mai puțin orele de curs. Mustrat des de profesori sau chiar de alți colegi. Se ajunge uneori în situația în care întreaga clasă este pedepsită din cauza lui. Nu vă împrieteniți cu oaia neagră. Oaia neagră nu are prieteni, poate doar alte oi negre. De multe ori, cei care îi acceptă compania, sunt puşi în aceeaşi oală cu el/ea si asta poate însemna orice, dar nimic bun.

4) Şeful autointitulat

O altă categorie de indivizi din liceu cu care nu recomand legarea unei prietenii. De ce? Pentru că sunt genul ăla de oameni care, pe lângă faptul că nu sunt dispuși să țină cont de părerea nimănui, nici măcar nu ascultă. Tratează cu superioritate, de sus, pe toată lumea. Numeşte "prieteni" acele persoane lipsite de păreri proprii şi dispuse să le adopte pe ale lui/ei. Genul de popular doar pe rețelele de socializare.

Ei bine...am început cu cele negative. Scuze pentru asta. O să mai urmeze câteva categorii în partea a doua, după care trec la profi.
Cum vi se pare?

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 27, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Viața de liceuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum