Level 4

4 0 0
                                    

Lia
( az a bizonyos péntek , szombat)

Anyuékkal elindultunk a reptér felé mert este 11kor indul a gépünk Barcelonába. Nagyon boldog voltam hisz mindig is erre vártam csináltam is útközben képeket. Peter az út alatt elaludt hisz csak másfél éves a kis törpe. Nagyon szeretem. Mindig mosoly kúszik az arcomra ha ránézek. A reptéren kiszálltunk majd anyuékkal becsekkoltunk.

- Kicsikéim nekünk már nem volt hely azon a gépen amivel ti mentek , de majd Frank bácsi kimegy elétek , mi meg megyünk utánatok.- mondta Anya.

- Ezt meg fogjátok meg és vigyázzatok rá , addig nem bonthatjátok ki míg oda nem értetek, oké?- mi Peterrel csak bólogattunk.


- Lia. - szólt utánam még anya. - Vigyázz az öcsédre kérlek. - mondta majd otthagyott.

Megkerestük , hogy honnét indul a járat aztán fél órán belül már a gépen voltunk. Átaludtuk az utat , majd Peter keltett fel , hogy leszállunk. Frank bácsi ott várt minket a reptéren , majd lepakoltunk a kocsiba és mentünk is. Kinyitottam az szüleimtől kapott csomagot.

"Kedves Lia!

Tudom nem levélben kéne közölnöm , de valószínűleg , ha ezt a levelet olvasod mi apáddal már nem vagyunk az élők között. Pár hónapja egy nagyon veszélyes embert zártunk börtönbe , folyamatosan kaptuk a fenyegető leveleket de erről ti semmit se tudtok. Azért mentetek Barcelonába, hogy biztonságban legyetek. Az új személyazonosságod Stephani Mcarney , Peteré pedig Even Pay. Ha szükséged lenne valakire Tinának és Taylornak is csináltattunk. De várnod kell még vele. 1 hónapot minimum. Mivel Tina a legjobb barátnőd ő is veszélyben van ,de nem annyira mint ti voltatok. Frank bácsikátok fog kiképezni az önvédelemre. Kérlek vigyázzatok magatokra és legyél Peter anyja helyettem is.

Köszönöm és szeretlek Lia!

U.I.: itt van két eldobhatós telefon és a pasas száma akinél vannak Tináék ál személyazonosságához tartozó papírok. Itt a Svédországi lakáshoz a kulcs. Annyi pénzt hagytunk rátok ami egész életeteken át kitart."

Miután végeztem a levéllel megláttam az álszemélyit ...a telefont és a leírt dolgokat. Volt még 2 kocsikulcs és egy nyaklánc amin kihajtható szív alakú medál volt amiben egy családi kép.

Frank bácsi elég jól kezelte a viselkedésem majd megálltunk egy nagy ház előtt.

Miután kipakoltunk megkajáltunk , majd lefeküdtünk. El sem hiszem, hogy ez velem történik. Ez egy rossz álom.

(Hétfő)

Több mint 3 hét telt el mióta itt vagyok.Új hajam lett és a ruhatáram is le kellett cserélni. Frank bácsi kiképezett... de már 3 napja nem jelentkezett , szóval kezdek aggódni érte. Azt mondta ha nem jelentkezik 3 napig egyhuzamban meneküljünk el mert az azt jelenti, hogy megtaláltak. Ez a 3. nap. elővettem a szüleimtől kapott csomagot majd tárcsáztam Tina számát. Nem vette fel. Akkor jöhet Taylor. 2 csengetés után felvette.

- Hallo ki az?- hallottam meg az ismerős hangot.

- Tay Lia vagyok.- mondtam könnyekkel teli szemekkel.

- Lia te élsz?- kérdezte.

- Igen Tay , de most figyelj rám. Valakik üldöznek minket ezért is vagyok itt , de már itt is ránk találtak. Anyámék hagytak egy levelet, hogy egy nagyon nagy embert juttattak rács mögé és ez lett. Ők azon a gépen voltak ami lezuhant , de minket másik repülőre ültettek azzal az indokkal , hogy amivel mi jöttünk gép nem volt már hely. Segítenetek kéne. Egyedül maradtam Peterrel. Frank bácsikánk segített eddig , de már 3 napja nem jön haza. Azt mondta ha ilyen van utazzunk el a legelső géppel mert valószínűleg elkapták már. Ebben a pár hétben kiképezett amennyire csak tudott. Kérlek utazzatok Svédországba mi is oda tartunk. Mondok egy számot ahol az álazonosságotok van.- lediktáltam a számot és hallottam ahogy leírja.- Kérlek ne hagyjatok cserben. A hajnali járattal gyertek. Szia Tay- mondtam majd kinyomtam és eldobtam a telefont.

El fognak jönni? Nem tudom. Remélem elhiszi amit mondtam és ott lesznek. Peterrel összepakoltuk a cuccunkat és az esti járatra mentünk. Féltem , hogy valaki megtalál minket és már nem lesz időnk elmenekülni , de hála isten sikerült minden baj nélkül felszállni a gépre. Pár óra repülőút után megérkeztünk Stockholmba.

Hallottam amikor bemondták , hogy a Magyarországi járat megérkezett. Láttam az utasokat ,de egyikőjük se volt ismerős. Szóval nem jöttek el. Lehajtott fejjel indultunk el. Majd meghallottam valakit akinek nagyon ismerős volt a hangja. Megfordultam.

- Tina? - Néztem egy vörös hajú barna szemű lányra.

- Lia?- nézett rám majd a nyakamba borult sírva. Én is sírni kezdtem. Peter pedig az ölemben volt és közénk szorult. De ő persze csak kacagott.

- Csajok nem akarok zavarni de nagyon sok a kamera , szóval mennünk kéne. - mondta Tay

Kimentünk a reptérről és beszálltunk egy taxiba. Bediktáltuk a címet és mentünk is. Kb. fél órás út után megérkeztünk egy nagyon nagy ház elé. Kiszálltunk , majd Tina előbányászott egy kulcsot és kinyitotta a kaput. Addig én kifizettem a sofőrt.

Amikor beléptünk elállt a lélegzetem. Gyönyörű volt. Találtunk még egy levelet az asztalon.

" Kedves Gyerekek!

Bízom benne , hogy ebbe a házba már 4-en érkeztek. Taylor úgy intéztük , hogy Tina és a te gyermeked Peter. Lia te pedig Tina testvére vagy. Frank már bizonyára kiképzett téged de Liáékat nem , így itt egy telefonszám ... őt keressétek fel és kérjetek segítséget. Fegyvereket is találtok a lakásban . Pénzt ezen a kártyán találtok ami Taylor vagyis most már Scott és Tina vagyis most már Jenifer nevén van. Lia neked is van egy kártyád Stephani Mcartney néven van. Lia te egy informatikus cégnél dolgozol Tinával, de Tina még itthon van a kicsivel. Taylor meg egy cég vezetője. Mindent meg fognak nektek mutatni. Viszont ha lelepleződtök menekülnötök kell."

- Kezd elegem lenni a levelekből.-mondtam.

- Nem csodálom.- mondta Tina is. Majd hirtelen a mosdó fele szaladt.

- Hát ezt nem hiszem el.- mondta Tay vagyis most már Scott, és ment utána.

Peterrel a kezemben leültem a baromi nagy kanapéra majd játszani kezdtünk. Lassan visszajöttek a többiek. Scott kiment a konyhába Jenifer meg mellém ült.

- Annyira örülök , hogy látlak. - mondtak.

- Én is örülök mind a hármatoknak. - mondtam mindent tudóan.

- Miről beszélsz?- kérdezte.

- Jaj Jen ne engem akarj átverni. Ha beteg vagy akkor ennél sokkal sápadtabb vagy. Scott szavaiból pedig azt lehetett , hogy ez nem az első alkalom mostanában. Szóval?- mondtam neki a szerintem logikus választ.

- Step ez lehetetlen. - mondta. De mire befejezhette volna Scott megjelent.

Baràtnők örökkéWhere stories live. Discover now