Tina
(péntek)
-Tina pár nap múlva utazok Barcelonába... El sem hiszem- ujjongott a barátnőm màr vagy 20x. Ezen a héten ha 200x el nem mondta akkor egyszer se. De én örülök az örömének.
- Tudom Lia. - mondtam neki nevetve. - Megnézitek a stadiont meg mindent.- mondtam a már régen betanult szöveget.
- Tina már kiskorom óta erre vágyok.
- Tudom Lia mivel már kiskorodban is sokszor emlegetted. -mondtam nevetve. Tudni kell rólunk, hogy pisis korunk óta nagy Barca fanok vagyunk. Mindig is Messi volt számunkra a best , de miután megjelent Neymar azóta barátnőm elfeledkezett kedvencünkről. Persze megértem hisz sokkal fiatalabb ,helyesebb mint Messi.
- Kár , hogy nem a meccsre mentünk.- mondta kicsit szomorkás hangon.
- Lia örülj ,így is Barcelonába mész.- próbáltam a pozitív oldala felé tapogatózni.
- Igaz. - mondta és újra kiült az arcára az a levakarhatatlan mosoly.
Pár szót beszéljünk rólam is. 17 éves leszek idén nyáron és még csak március van , ami annyit jelent , hogy pár hónap míg betöltöm. 10.es gimnazista vagyok egy elég népszerű gimnáziumban Magyarországon. Liát már pisis korom óta magam mellett tudhatom. Szülők nagyon jóba vannak hisz anyuink is pisis koruk óta ismerik egymást. Míg az én szüleim ügyvédek Lia szülei rendőrök. Van mind kettőnknek tesója míg nekem bátyám és nővérem addig Liának egy öccse, de a két család egyet alkot. 8 hónapja az újdonsült barátom is közénk tartozik Taylor. A szülők nagyon kedvelik ezért is vagyunk sokat együtt és hívjuk meg a dupla családi vacsorára ahol minden cikis dolgot megbeszélünk. Lia jelenleg viszont a szinglik életét éli.
-Amúgy Tina .- mondta Lia amivel félbeszakította a gondolatmenetem -Megtanultam spanyolul.
- Tudom Lia. - én már csak nevetni tudok rajta. Most vagy amnéziában szenved , vagy a nagy izgalom miatt elfelejti miket mondott eddig el. Most jelenleg egy kávézóba ülünk , ahova mindig suli után megyünk.
Ez az utolsó nap amit az utazás előtt a barátnőmmel tudok tölteni, ezért úgy gondoltam menjünk el vásárolni. Lia hamar bele is ment így indutunk is.
kb 3 óra vásárlás után meguntuk így leültünk egy kajádálba.
- Szia Kicsim . - hallottam egy hangot magam mögött majd az ismerős hang felé fordultam.- Szia Lia.
- Szia Életem. - mondtam Taylornak. Ezek a becenevek nálunk már megszokottak. - Szia Adam.- mondtam párom legjobb haverjának, közben Tay egy csókot lehelt a számra. Na igen Adam és Tay olyanok mind mi. Egy szóval elválaszthatatlanok.
- Rendeltetek már? - kérdezte Adam.
- Nem .- mondta Lia még mindig vörösen. Adam mindig ezt a reakciót váltja ki belőle. Olyan kis cukik. De mivel megígértem Liának , hogy nem avatkozom bele így ezt is teszem.
- Mit adhatok? - jött oda egy elég fiatal és aránylag helyes pincér. Aránylag? K*rva jól néz ki. Tina barátod van ne gondolj rosszra mondta a tudatalattim.
- Egy banán shaket. - mondtam közben a srác tekintete elidőzött rajtam. legfőképp a dekoltázsomon. Nincs nagy mellem , mert hazudnék ha azt mondanám , hogy van ezért is kicsit kivágottabb felsőket veszek fel ami kompenzálja ezt. Tay is látta a srác tekintetét és ezért látványosan összekulcsolta az ujjainkat. Mire a srác vette is a lapot. Kis féltékeny Tay.
- Én is- mondta Lia.
- Mi meg egy pepsi colát.- mondták a fiúk. Látszik ők mennyire foglalkoznak a testükkel. Bár járnak edzeni és mind kettőnek jó alakja van , de ilyen kis szarokkal könnyen elbasszák. Mi Liával heti 5 alkalommal járunk , mellette diéta és miegymás...
- Mi van féltékenyke? - néztem Tay felé nagy mosollyal a számon.
- Láttad , hogy nézett. Csak jeleztem , hogy foglalt vagy. -mondta majd hosszan és szenvedélyesen megcsókolt.
- Fúj köpd ki! Nem finom!- mondta Adam röhögve.
- Honnét tudod kóstoltad? - szállt be a hülyülésbe Tay.
- Nem de nem is fogom. - mondta én meg csak nevettem , mert tudtam , hogy gondolta.
Miután végeztünk az italok elfogyasztásával , mentem fizetni.
- Szia! Szeretnék fizetni.- mondtam a fiatal pincérünknek.
- Kártya vagy kézpénz? -kérdezte.
- Kártya. - mondtam
- Akkor gyere velem .-mondta és rám mosolygott. Odamentünk a terminálhoz és lehúzta a kártyát.
- Ne haragudj a barátom bunkó stílusa miatt , csak szereti tudatni az emberekkel , hogy ami az övé az az övé és senki más nem kapja meg. - mondtam mosolyogva.
- Semmi baj megértem. -mondta közben lehúzta a kártyát. - De ha véletlen szakíttatok itt a számom. Szívesen találkoznék veled.- mondta és a blokkra ráírta a számát.
- Köszönöm , de szerintem nem fogok élni az ajánlattal . De ha gondolod a barátnőmnek odaadom a számod. - mondtam mosolyogva.
- Engem nem ő érdekel hanem te. - mondta majd rám kacsintott és visszatért a munkájához. Én elég hülye fejet vághattam amikor elment. Gyorsan észbe kaptam és visszamentem a többiekhez.
Lia és Tay egyből elkezdtek faggatni , de én persze semmit nem mondtam el. Nem kell , hogy Tay féltékeny legyen ahányszor ide jövünk. Nekem semmit nem jelent ez a srác Tay meg az életem... Sose gondoltam volna , hogy ilyen fiatalon ilyen érzéseim lesznek.
Mikor hazaértem elköszöntem Liától mert a nagy út előtt már nem látom. De megígérte , hogy minden nap ír vagy hív és beszámol a történésekről. Ha baj van egyből szól stb. Mindent megígértettem vele.
Tay nálunk aludt így átbeszéltük az éjjelt meg filmet néztünk bár abból a filmből nem sok minden maradt meg...khmm.. a második filmen pedig a kimerültségtől elaludtam.
KAMU SEDANG MEMBACA
Baràtnők örökké
Fiksi IlmiahTina 16 éves gimnazista lány. Legjobb barátnője Lia 4 napos nyaralàsra megy márciusban. Izgatottan várja.. de sose érkezik haza a családjával...Tina segît megszervezni a temetést. Barátja segíti át a nehéz időkön... Taylor... majd egy váratlan telef...