Fuyuhiko arca is ki volt pirulva. Vajon ő is ezt érzi? Neki is lángol az egész teste?
-Fu...Fuyuhiko. Miért csináltad ezt?-kérdeztem miközben lemásztam róla. Ahogy láttam ő ennek nem nagyon örült.
-Igazából nem tudom.-Fuyuhiko megfogta a derekam és megölelt.~Fuyuhiko szemszöge~
Azt kérdezte miért? Igazából fogalmam sincs. Mikor láttam a kipirult arcát az ágyban...a szívem olyan gyorsan vert, hogy azt hittem azon nyomban kiugrik a helyéről. Olyan aranyos volt...én tényleg csak...Mikre gondolok? Nem rég jöttünk össze.
Ez még korai. Meg még olyan ártatlan.-(Név)...menj zuhanyozni.-mondtam miközben elengedtem.
Felnéztem rá. Az arca még mindig vörös az előbbi csókunktól. Lassan bólintott és elindult.Bementem a szobájába. Lefeküdtem az ágyára és néztem a palfont. Mindenhol körülvett az illata. Nem tudok betelni vele. A hasamra fordultam és bele temettem az arcom a párnába. Az az édes illata.
Átöleltem a párnát. Lecsuktam a szemeim. Már majd nem elaluttam mikor halotam, hogy belép a szobába.
-Fent vagy?-kérdezte halkan miközben mellém ált.Nem válaszoltam.-Jó éjt.-megsimogatta a fejem és megpuszilta.
Megfogtam a csúkloját és behuztam magam mellé. Felette voltam. A kezeit oldalt lefogtam. Néztem az arcát ami újra vörös színre vált. Elmosolyodtam és megcsókoltam.
A szívem újra hevesen vert. Az egész testem fel forrósodott. Még jobban érezni akartam. Azt akartam, hogy csak hozzám tartozzon. Csak engem lásson. Csak engem szeressen. Önzőség de csak magamnak akartam.-Fu...Fuyuhiko. Kérlek álj le...-nyöszörögte.
A szívem még jobban elkezdett verni a kipirult arca láttán. A remegő teste láttán. A pólója elcsúszott.
Ismét megcsókoltam őt. Most lágyan. Olyan lágyan ahogy csak tudtam. Azt akartam, hogy érezze tényleg szeretem.
A nyelvem mikor találkozott az övével lassan kényeszetni keztem. Néhol belenyögött a csókba. Olyan aranyos ismét. Belemosolyogtam.
A kezeim a derekára vándoroltam és lágyan simogatták. Ő a kezeit a nyakam köré fonta és még közelebb huzott magához.
Elkeztem levenni róla a pólóját ám féluton megáltam. Elváltam tőle és mellé feküdtem. Mikor rá néztem a szenében láttam valami furcsa csillogást. Megsimogadtam a fejét és megcsókoltam.
-Szeretlek (Név)...-suttogtam a fülébe.
-Én is szeretlek.-mondta majd a fejét a melkasamra hajtotta.
Elkeztem simogatni a haját. Halottam ahogy halkan szuszog. Megpusziltam a feje bubját.
Elkeztem gondolkodni, hogy ezek után még is mi lesz? Neki jegyese van. Elk kell majd engednem őt? Nem. Ezt nem akarom. Most kaptam meg őt. Semmikép nem fogom elengedni. Amúgy is az a Togami gyerek miért veheti el?
-Fuyuhiko...-motyogta álmában.
-Szépet álmodsz?-elmosolyodtam.
Átöleltem és én is lecsuktam a szemeim. Kis idő múlva én is elaludtam mellette.
Minden este így akarok elaludni...vele együtt.
YOU ARE READING
Fuyuhiko x Reader HUN
FanfictionEz egy Danganronpa fanfic ami Fuyuhikorol és rólad az olvasoról fog szólni. Előre felhívom mindenki figyelmét, hogy NEM a játék/animében történtek lesznek.