2. Kapitola

8 1 0
                                    

Teď jsem si dodělala svačinu, chleba s nutelou(hihihi), to nikdo nesmí vidět, ještě aby mi zase něco zakázali nebo sebrali(rodiče...)

Dneska večer mám jít tancovat, před lidi, pomoc.

Pak by teoreticky měla ke mně přijít Lily a měly bychom jít ven, ale to nevím jak stihnu, když tancuju až někdy kvečeru někde bůhví kde, to zase přijedu domů, a nebudu nikam moct jít, ach jo...
....
Konečně doma, jde se volat Lily...
....
Asi po hodině našeho velmi inteligentního hovoru jsme se dohodli, že půjdeme ven zítra, taky proč ne, že?

Mě už posílají spát, dobrou ty "inteligentní" opice.

....

Zase vstávat? Bože, za co?
....
Sedím na první hodině, máme příroďák a náš učitel je asi právě okouzlen dívkami z naší třídy(devítky).
Teda abych to uvedla na pravou míru, my si myslíme, že se kouká jen po jedný, ale tý to raději říkat nebudem..

Jéé, teď jsem na chvíli uvězněna v jeho pohledu já, kdo by nejásal, sice ten učitel není ošklivej, ale nééé.

"Co je to apatit?", to se ptá mě? Si dělá srandu, ne? Jak to mám vědět?

"Kámen..", to by blbej neřekl, když probíráme nerosty a horniny.

"A dál?"

"Nevím, pane učiteli..."

"Pokud se to nenaučíš, měla bys uvažovat o doučování, teda jestli nechceš mít horší známky.."

"Ano, zvážím to." Proč bych měla chodit na doučko, když jsem se na to nepodívala a je to poprvé, kdy jsem něco nevěděla, co proti mně má?
....
Poslední hodina! Chemie...

"Co určuje Bekotovova řada?" Jako vážně zase já? Ok, na to se pokusím vzpomenout... lithium, zlato... Už vím...

"Čím je kov více vlevo tím je menší šance, že bude ryzí a naoopak napravo, například zlato je ryzí docela často."

....

Je pátek! Jedeme na hory a měly bychom za chvíli vyrážet. Už se těším na toho kluka, ale to nikdo neví(hlavně rodiče), protože kluci z naší třídy mě taaak moc štvou a ten kluk by mohl být třeba normální, takže ty hory beru za rozptýlení.
....
Po velmi dlouhé době jsme konečně zastavili a já mohla vylézt ven na vzduch a jít si vybalit tu kopu věcí(asi 5 triček) do (týden) našeho pokoje.

Už jsou tady a já vůbec nevím, co mám dělat, jestli být maminčinu hodná holčička nebo rebel, který ve mně roste asi poslední měsíc :D
----
Yours AnyCoy <3

SomeoneKde žijí příběhy. Začni objevovat