3. Kapitola

4 1 0
                                    

Petr... Ehm no co k tomu říci. No raději nic. Ještě by mě slyšel a urazil by se... Nic, já si o něm radši nic myslet nebudu, ha, a je to. Pak tady je na mě dalších 7 osob mužského pohlaví. To niet fér, když tu je jen 5 žen. Konec s mým přemýšlením jde se na večeři.
...
Večeře byla docela dobrá. Petr teda Péťa byl docela vtipnej, až na to, že já víc(moje ego level like ich bin...). S 2 holkama (6 a 12 let) a Péťou jsme hráli UNO, asi do 11 (jenom do 11), protože mě a bráchu poslali do postele...

Ach jo. Když jsem stoupala do výtahu, tak přišel i Péťa a nastoupil. To jsem myslela, že asi omdlím... Jeli jsme sami naštěstí nebo naneštěstí asi jen pár sekund. Žádná světoborná konverzace neproběhla a tak jsem po cestě do pokoje jen řekla dobrou a šla spát.

...

Ráno jsme se nasnídali a pomalu se chystali na sjezdovku. Když už všichni byli připravení, vyšli jsme asi 10 metrů do kopce, a pak už jen sjeli k vleku. Péťa mě docela zklamal jel raději s holkou(12 let) než se mnou. Já vím, že se moc neznáme, respektive vůbec, a neměla bych žárlit, ále..
...
Po celém dni na sjezdovce už jsme šli konečně na hotel. Když jsem se osprchovala a oblíkla se do legín s crop topem a vcelku teplou mikinou. Už jsem šla téměř na večeři, která bude až za skoro 2 hodiny(měla jsem se jít učit), když zrovna šla Simona(ta 12letá) se ségrou(Majdou) taky dolů ke krbu.

No mělo to být učení, nakonec to bylo hraní(a asi stránka v procvičování na přijímačky). Půl hodiny před jídlem přišel i Péťa a zahrál si s náma jedno kolo.
...
Po večeři zas proběhl kroužek hráčů UNO u krbu.
...
Když se šlo spát, tak nás ve výtahu jelo asi 5 a pak už se jen řeklo dobrou a šlo do postýlky. A já, já si četla, jak knihomol, hihihi. Byla to sice romantická pitomost, ale když jsem pak usínala tak jsem byla v takovým mooc divném rozpoložení, až jsem se skoro rozbrečela ani nevím proč. Dobrý co? No tak dobrou noc a krásné sny. Proč si sakra přeju dobrou noc? Jsem normální... Mooooc normální.

S touto myšlenkou jsem se pokořila do říše snů.

...

Probudilo mě až světlo proudící ze střešního okna.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 30, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

SomeoneKde žijí příběhy. Začni objevovat