Ep 7

2.2K 190 8
                                    

A. n
ေနာက္က်သြားတာေရာ ျကာေနတာေရာအတြက္ေတာင္းပန္ပါတယ္
ေမ်ွာ္ေနတဲ့ သူေတာင္ရွိပါ့မလား----____----

(Zawgyi)

Baek "ေခါင္းကိုက္တယ္..... အားးးးးးးး"

Chanyeol "တိုးတိုးေနေပးပါကြာ သူတို ့လာေတာ့မယ္........"

.......

Suho "ဘာေတြျဖစ္ေနျကတာလည္း ဆိုတာရွင္းျပေပးနိုင္မလားပါးခ်ိဳင့္နဲ ့ တစ္ေယာက္?"

YiXing "တိတ္တိတ္ေလးေနေပးပါကြာ အားလံုးရွင္းျပမယ္အခုေတာ့ ျငိမ္ျငိမ္ေလးေန"

.......

က်ြီ........
ေျမေအာက္ခန္းထဲကိုဆင္းလာတဲ့ ေျခသံေတြ
တစ္ေယာက္ထက္မကမွန္း. ျကားယံုနဲ ့ ့သိသာေစတယ္....

ိKYM " ေျမေအာက္ခန္းက လုံး၀ရွင္းေနပါလား?ဒီေကာင္ေတြထြက္ေျပးသြားျကျပန္ျပီ ေတာက္!!!!"

Fox 1"စိတ္ေလ်ွာ့ပါ သခင္ျကီး သူတို ့သခင္ျကီးလက္ကေျပးမလြတ္ပါဘူး

Fox 2" အခုေတာ့ နန္းေတာ္ျပန္ျပီးအနားယူသင့္ပါတယ္သခင္ျကီး"

KYM "ေအး တပ္ေတြကိုေျပာလိုက္ျပန္မယ္လို ့"
.........

အားလံုးလံုျခံဳ သြားေတာ့မွYoora လဲသက္ျပင္းခ် နိုင္တယ္"

Neo "Noona အဆင္ေျပရဲ ့လား ?Noona ကို ျကည့္ရတာအားနည္းေနသလိုပဲ?

Xiumin "Neo....Yoora ကို အခန္းထဲပို့ ့ ့လိုက္ေတာYoora ့နားလိုက့္ေတာ့...ျပီးေတာ့
Jong in ,Sehun, YiFan တို ့က ဧည့္သည္ေတြကို အေပၚေခၚသြားေတာ့ ျပီးေတာ့ အိမ္းကို ေသခ်ာစစ္ျပီး လံုျခံဳ ေရးစနစ္စလိုက္ေတာ့, YiXing က ငါနဲ ့ေနခဲ့ ့ Chanyeol ေရာပဲ ဒီေကာင္ေလးကိုယ္ထဲက ဟာကိုထုတ္ေပးရမယ္...
ေအာက္ထပ္ကိုဘယ္သူမွဆင္းမလာျကနဲ ့ေတာ့"

All "Nae Hyung!!!! "
..............

YiFan "ခင္ဗ်ားတို့ပင္ပန္းေနျပီမလား ဒီအခန္းထဲမွာ အိပ္လိုက္ပါ ခင္ဗ်ားတို ့ ့သူငယ္ခ်င္းအတြက္မပူပါနဲ ့အကိုျကီးက အေကာင္းဆံုးကုေပးမွာပါ....." Neo "

Neo "Nae Hyung "

YiFan "အခန္းတြင္း လံုျခံဳေရးကိုတာ၀န္ယူပါ
Sehun က အခန္းအျပင္ကို တာ၀န္ယူ Jong in က ေျမေအာက္ခန္း နားမွာ တာ၀န္ယူေစာင့္ျကပ္ပါ...."

All "Nae Hyung!!!! "

............

Chanyeol, YiXing, Xiumin တို ့မွာလည္းBaekHyun ၀ိဉာဥ္ကို မေကာင္းဆိုး၀ါးလက္ထဲ အသည္းအသန္ျပန္ယူေနရတယ္......

Chanyeol "Baekkie!!!!!!!!!!" ဆိုကာေမ့လဲသြားေလသည္

BaekHyun ကလဲရုတ္တရက္ထ ထိုင္ျပီး
"Chanyeollie!!!!!!!!!! "

.........TBC......

(Unicode)

Baek "ခေါင်းကိုက်တယ်..... အားးးးးးးး"

Chanyeol "တိုးတိုးနေပေးပါကွာ သူတို့လာတော့မယ်........"

.......

Suho "ဘာတွေဖြစ်နေကြတာလည်း ဆိုတာရှင်းပြပေးနိုင်မလားပါးချိုင့်နဲ့ တစ်ယောက်?"

YiXing "တိတ်တိတ်လေးနေပေးပါကွာ အားလုံးရှင်းပြမယ်အခုတော့ ငြိမ်ငြိမ်လေးနေ"

.......

ကျွီ........
မြေအောက်ခန်းထဲကိုဆင်းလာတဲ့ ခြေသံတွေ
တစ်ယောက်ထက်မကမှန်း. ကြားယုံနဲ့သိသာစေတယ်....

ိKYM " မြေအောက်ခန်းက လုံးဝရှင်းနေပါလား?ဒီကောင်တွေထွက်ပြေးသွားကြပြန်ပြီ တောက်!!!!"

Fox 1"စိတ်လျှော့ပါ သခင်ကြီး သူတို့သခင်ကြီးလက်ကပြေးမလွတ်ပါဘူး

Fox 2" အခုတော့ နန်းတော်ပြန်ပြီးအနားယူသင့်ပါတယ်သခင်ကြီး"

KYM "အေး တပ်တွေကိုပြောလိုက်ပြန်မယ်လို့"
.........

အားလုံးလုံခြုံ သွားတော့မှYoora လဲသက်ပြင်းချ နိုင်တယ်"

Neo "Noona အဆင်ပြေရဲ့လား ?Noona ကို ကြည့်ရတာအားနည်းနေသလိုပဲ?

Xiumin "Neo....Yoora ကို အခန်းထဲပို့လိုက်တောYoora့နားလိုက့်တော့...ပြီးတော့
Jong in ,Sehun, YiFan တို့က ဧည့်သည်တွေကို အပေါ်ခေါ်သွားတော့ ပြီးတော့ အိမ်းကို သေချာစစ်ပြီး လုံခြုံ ရေးစနစ်စလိုက်တော့, YiXing က ငါနဲ့နေခဲ့ Chanyeol ရောပဲ ဒီကောင်လေးကိုယ်ထဲက ဟာကိုထုတ်ပေးရမယ်...
အောက်ထပ်ကိုဘယ်သူမှဆင်းမလာကြနဲ့တော့"

All "Nae Hyung!!!! "
..............

YiFan "ခင်ဗျားတို့ပင်ပန်းနေပြီမလား ဒီအခန်းထဲမှာ အိပ်လိုက်ပါ ခင်ဗျားတို့သူငယ်ချင်းအတွက်မပူပါနဲ့အကိုကြီးက အကောင်းဆုံးကုပေးမှာပါ....." Neo "

Neo "Nae Hyung "

YiFan "အခန်းတွင်း လုံခြုံရေးကိုတာဝန်ယူပါ
Sehun က အခန်းအပြင်ကို တာဝန်ယူ Jong in က မြေအောက်ခန်း နားမှာ တာဝန်ယူစောင့်ကြပ်ပါ...."

All "Nae Hyung!!!! "

............

Chanyeol, YiXing, Xiumin တို့မှာလည်းBaekHyun ဝိဉာဉ်ကို မကောင်းဆိုးဝါးလက်ထဲ အသည်းအသန်ပြန်ယူနေရတယ်......

Chanyeol "Baekkie!!!!!!!!!!" ဆိုကာမေ့လဲသွားလေသည်

BaekHyun ကလဲရုတ်တရက်ထ ထိုင်ပြီး
"Chanyeollie!!!!!!!!!! "

.........TBC......


My Lover Is Idol ,I Am A Vampire( Zawgyi +UNI)  [COMPLETED]Onde histórias criam vida. Descubra agora