Ep 15 (part 2)

1K 66 6
                                    


(Zawgyi)

"Arrrrrrrrrrrrr"လို ့ ေအာ္သံ၂ခုက
တစ္အိမ္လံုးလွြမ္းသြားပါေတာ့တယ္...

Neo"Hyung တို ့ဘာျဖစ္ၾကတာလဲ?"

ေၾကာက္လြန္းလို ့တုန္ရီေနတဲ့Baekက" ဘယ္ဟာက yeolie အစစ္လဲ? "ဆိုကာငိုေလေတာ့သည္..

အျပင္က ဝင္လာတဲ့Yoora က "ဟဲ့Park chanyeol ကေလးကိုငိုေအာင္ စ ရတာလဲ"

Yeol"မဟုတ္ဘူးNoona ကြၽန္ေတာ္ခုနက Baek ကိုသူ ့အခန္းထဲက ကုတင္ေပၚမွာေတြ ့တာ သူ ့ကုတင္နားေရာက္ေတာ့
ကြၽန္ေတာ့္ကိုကုတင္ေပၚဆြဲခ်တယ္ အားက အရမ္းသန္လြန္းလို ့ သံသယစိတ္ဝင္မိသြားတယ္ သူ ့မ်က္လံုးေတြက ေသြးေရာင္လႊမ္းလာတယ္ၿပီးေတာ့
ကြၽန္ေတာ္ကိုကိုင္ထားတဲ့သူ ့လက္ေတြက
အရမ္းသန္လာတယ္ အဲ့တာနဲ႔ကြၽန္ေတာ္လဲေဆာင့္တြန္းၿပီး အခန္းအျပင္ေျပးထြက္လာခဲ့တာပါ.....

Beakကလည္းသူျဖစ္ခဲ့တဲ့ဟာေတြကိုျပန္ေျပာျပေတာ့....

Yoora "အင္း တစ္ခုခုေတာ့လြဲေနၿပီထင္တယ္"Neo က်န္တဲ့သူေတြေရာ ဘယ္ေရာက္ေနလဲ?"

Neo"Noona တာဝန္ေပးထားတဲ့အတိုင္းေဆာင္ရြက္ထားပါေၾကာင္း"

Yoora"ဒါဆိုအိမ္မွာငါတို ့ေလးေယာက္ရယ္ HunHan အတြဲရယ္ Dika အတြဲရယ္ပဲ႐ွိတယ္ေပါ့....."

Neo"ဟုတ္"

အဲ့အခ်ိန္တြင္ရီသံႀကီးႏွစ္ခုအိမ္ထဲမွဟိန္း၍ထြက္လာသည္....

Neo"Appa Samchu" ဆိုကာ ထိုရီသံလာရာဆီသို ့ေျပးသြားခဲ့ေလသည္

Park soman ႏွင့္ Park jin young

(A/N appa leesoman ႏွင့္ Papa jyp မွ ပါဝင္အားျဖည့္ပါသည္)

Soman" sorry Baekhyun ေရ ဦးေလးတို႔ ့စတာ လက္လြန္သြားလို ့ yoora ေရ ဒီမွာနင့္ဦးေလးေလ မေန ့ကတည္းကေရာက္တာကို Chanyeolတို ့အတြဲကို ျမင္ၿပီးစခ်င္လို ့တဲ့..."

Neo"Appa တို ့က စ တာ ကြၽန္ေတာ္တို ့က KYM တို ့အဖြဲ ့ျပန္ေရာက္လာတယ္ထင္ၿပီးလန္႔သြားတာပါ"

Soman "အဲ့ကိစၥပဲေျပာမလို ့အေဖတို ့ေရာက္လာတာ...အဲ့ကိစၥအတြက္မပူနဲ ့ေတာ့
အေဖတို ့လူႀကီးေတြေျဖ႐ွင္းလိုက္ၿပီ"

Yoora "ေတာ္ေသးတာေပါ့ ဒါနဲ ့ Onew တို ့အဖြဲ႔ေရာ"

JYP" Taeminေလးပဲ ျပန္ပါလာတယ္ Onew, Jonghyun,Key,minhoတို ့ ဘုရင့္တပ္ေတာ္ရဲ ့စစ္သူႀကီးတာဝန္ေတြကိုအသီးသီးထမ္းေဆာင္ေနရၿပီ... Xiumin ေတာင္မၾကာခင္အမႈထမ္းရေတာ့မွာ "

My Lover Is Idol ,I Am A Vampire( Zawgyi +UNI)  [COMPLETED]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora