Ep 13

863 63 12
                                    

Annyeon Readernim တို ့
​ေမ်ွာ္​​ေနတဲ့သူ​ေရာ႐ွိရဲ ့လားမသိဘူး
နွစ္​ႏွစ္​​ေလာက္​ပစ္​ထားမိတာဆို​ေတာ့
အားလံုးကို အႏူးအၫြတ္​​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​ 90 ° bow ပါ​ေနာ္​...

(Zawgyi)

Neo " Kyungsoo hyung ....Kyungsoo hyung... "

Kyungsoo" Wae Neo ​ေလး Hyung ဒီမွာ ​ေလ..."

Neo " Hyung ဟို​ေလ..ဟို​ေလ..."

Kyungsoo" Omm ​ေျပာ​ေလ ညီ​ေလးရာ Hyung ဘာကူညီ​ေပးရမလဲ?"

Neo" ​ေျမ​ေအာက္​ထပ္​႐ွင္​းဖို ့ Noona က ခိုင္​းသြားတယ္​ ဒါ​ေပမယ္​့ က်​ေတာ္​က အခု အစည္​းအ​ေဝးကိုလိုက္​သြားရမွာ...ဆို​ေတာ့.."

Kyungsoo" Omm ရပါတယ္​ကြာ Hyung ကူညီပါမယ္​့ အခုလား "

Neo "Nae...ဒီမွာ အခန္​း​ေသာ့​ေနာ္​..." အဲ့တာက်​ေတာ္​သြားၿပီ​ေနာ္​..."

.............

Neo" Kai hyung ​ေရ ​ေျမ​ေအာက္​ထပ္​မွာ​ေလ Noona File ​ေတြ႐ွိတယ္​အဲ့တာသြားယူဖို ့ခဲ့​ေပးပါ...."

......

At ​ေျမ​ေအာက္​ထပ္​

Kyungsoo hyung က အခန္​း​ေနာက္​ဖက္​ထဲဝင္​သြားတာကို​ မ်က္​လံုး​ေထာင္​့က​ေတြ ့လိုက္​တဲ့ Neo က" Kai hyung ​ေနာက္​ဖက္​ကို တစ္​ခ်က္​​ေလာက္​သြားၾကည္​့​ေပးပါလား...က်​ေတာ္​ ဒီမွာ႐ွာလိုက္​မယ္​..."

Kai လည္​းအ​ေနာက္​ဖက္​ဝင္​သြား​ေရာ Kyungsoo
ခုံပၚမွာတင္​ထားတဲ့​ေသာ့တြဲ အပိုကိုယူၿပီးတံခါးကို lock ခ်ကာ အ​ေပၚထပ္​ကိုျပန္​တက္​ခဲ့တယ္​...

Neo pov " Kai hyung ​ေရ က်န္​တာ hyung အပိုင္​း​ေနာ္​..."

At Ice cream shop

Yixing pov " Argioo ​ေနာ္​ ​ေရခဲမုန္​ ့စားခ်င္​စိတ္​​ေပ်ာက္​​ေအာင္​လုပ္​​ေနတာလား?က​ေလးစုတ္​ရယ္​..အဲ့ႏႈတ္​ခမ္​း​ေလးကို​ေနာ္​ ဟင္​းဟင္​း.."

စိတ္​ထဲကအ​ေတြး​ေတြနဲ ့အတူ Suhoနဲ ့ႏႈတ္​ခမ္​း​ေပၚက​ေပ​ေန​ေသာ Ice cream အခ်ိဳ ့ကို လက္​နဲ ့သုတ္​​ေပးလိုက္​မိတယ္​..

Yixing လုပ္​ရပ္​​ေၾကာင္​့ ​ေၾကာင္​့အသြားသူက
Suho...

Suho "Yixing shi... ဘာ..ဘာ..လုပ္​တာလဲဟင္​.."

Suho ​ေျပာလိုက္​မွ Yixing သတိျပန္​ဝင္​လာကာ" ဘာမွမဟုတ္​ပါဘူး Junရယ္​.."

My Lover Is Idol ,I Am A Vampire( Zawgyi +UNI)  [COMPLETED]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora