Sabah uyandım ve çok mutluydum. Uzun zamandır beklediğim o gün gelmişti. Lise mezuniyeti. Kasabadan biraz uzakta bir çiftlik'te ailemle yaşıyorum. Erkenden kalktım. kahvaltı yaptım ve okula gitmek için annemle arabaya bindik, tam motoru çalıştırmıştım'ki daha önce görmediğim Yakışıklı renkli gözlü ve esmer bir çocuk bana "Freddown lisesine nasıl giderim?" diye sordu. Yüzüne öylece baka kaldım bende aynı lisede okuyordum. Anneme "ne dersem onayla" bakışımı attıktan sonra "bizde oraya gidiyorduk istersen bırakabiliriz" dedim. Kabul etti ve yola koyulduk. Bu çocuğun beni kendine çeken bir enerjisi vardı sohpet etmek için birşeyler düşünüyordum. Tarzına bakılırsa nasılsın? diye başlayacak vasat bir sohpetten keyif almayacaktı.
Önce adını sordum.
-adın ne demiştin?
+Scott Carter
-ben Lora Kate tanıştığıma memnun oldum.
Cevap vermedi. ısrarcı davrandım.
-Anlat bakalım freddown lisesine neden gidiyorsun? seni daha önce gördüğümü hatırlamıyorum.
+Mezuniyet için gidiyorum. Mezuniyete bir hafta kala bu kasabaya taşındık.
Sözünü bitirmeden "Burada ne olmuş böyle?" Diyerek dikkatimi yolun sağ tarafına çekti.
Bir kaza olmuştu feci bir kaza bir sürü polis kazanın olduğu yerde inceleme yapıyordu. Yola devam etmeden durup ne olduğuna bakmak istedim arabadan indik ve sarı şeridin izin verdiği kadar yaklaştık. Arabalar birbirine girmişti. Ama bu nasıl olabilirdi burada bu kadar şiddetli çarpışmaya neden olacak kadar hız yapılamazdı. Biz ne olduğnu anlamaya çalışırken
Scott ısrarcı bir şekilde "Yola koyulsak iyi olacak çok vaktimiz yok sanırım" dedi. Haklıydı ama sesinde tuhaf bir ürperti hissettim, bunu daha fazla düsünmeye fırsat bulamadan arabaya bindi. Tekrar yola koyulduk. "Güzel bir karşılaşma oldu belkide güzel bir arkadaşlığın başlangıcıdır bu" dedi Scott. Az önce konuşmayan o gizemli çocuktan eser kalmamıştı. Ama bu sözler hoşuma gitti desem yalan olmayacakı
"Evet güzel bir karşılaşma ama sanmıyorum bizim kafa yapımız pek uyuşmayacak sanırım."
Kendimi ağırdan satmalıydım Scott her ne kadar yakışıklı ve çekici olsada onun bu cazibesine kapıldığımı bilmemeliydi.
Scott; Peki teklif var ısrar yok.
Sanırım biraz daha huyuna gitsem daha iyi olacak diye düşündüm.
-Bak ne diyeceğim Mezuniyetten sonra birşeyler yapalım sanırım sana bir şans verebilirim.
+Neden olmasın saat sekizde seni evden alırım.
Anneme döndüm ve bunu berbat etme diye mırıldandım.
-Kabul edildi.
Annem sohpetimize katıldı
-Scott ben Emily Lora'nın annesiyim.
+Tanıştığıma memnun oldum efendim.
-buraya ailenlemi geldin? yeni taşındık demiştin.
+Sadece annemle biz varız babam ben 13 yaşımdayken öldü.
Annemin gözleri dolmuştu çünkü oda eşini babamı 7 yıl önce kaybetmişti.
-Bak ne diyeceğim akşam gelirken anneninde getir siz dışarda eğlenirken bizde biraz sohpet ederiz.
+Annemde sizinle tanışmaktan mutluluk duyacaktır. 1 haftadır evde eşyaları yerleştirirken biraz canı sıkılıyordu bu onada iyi gelecek.
-o zaman anlaştık.
Nihayet okula varmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Olasılık
RomanceAşk için fazla tehlikeli olan bu paranormal dünyada imkansız bir aşk ve herşeye rağmen birbirine kenetlenmiş iki insan. söylenen yalanların ve yapılan yanlışların yol açtığı kırgınlığa direnen ve herşeye rağmen mutlu olmaya çalışan iki insanın hikay...