Uyanadıktan sonra mutfağa indim annem kahvaltı hazırlamıştı. Yemek yerken annemle sohpet ettik.
+Dün akşam nasıldı?
-Güzeldi Fruit kafeye gittik ve sohpet ettik.
+Sadece Bu kadarmı?
Bir süre düşündükten sonra şimdilik arabada yaşadıklarımızı söylememem gerektiğine karar verdim.
-Evet sadece sohpet ettik.
+Sanırım Scott'a Güvenmekte Haklıydım. Marcie Scott'tan bahsetti. Iyi bir çocuk iyi arkadaş olabilirsiniz. Ağzımda'ki lokmayı bitirmeden;
"Evet çok iyi arkadaş" diye mırıldandım.
O sırada bir mesaj geldi.
"12 de seni evden alırım."
Teklif var ısrar yok dediğini sanıyordum
En azından bu gün için plan yapmama gerek kalmamıştı.
-Az kalsın unutuyordum 12 de scott'la buluşacağım.
+Hazırlansan iyi olur geç kalmak istemezsin
Annem beni şaşırtıyordu bu güne kadar neredeyse beni kafeste tutan annem yeni tanıştığım bir erkekle istediğim gibi dolaşmama izin veriyor.
Bu durumdan şikayetçi olduğumu söyleyemem tabi. Bu durum demişken scott'a numaramı vermediğim aklıma geldi. Sanırım annem bayan Marciye'ye numaramı vermişti. Bu düşünceleri bir kenara atıp hazırlanmaya başladım. Scott geldiğinde son hazırlıklarımı tamamlıyordum. Sanırım 5 dakika gecikmiştim. Anneme görüşürüz öpücüğünü verdikten sonra hemen dışarı çıktım.
Scott mustang'ine yaslanmış beni bekliyordu arabaya bindik ve yola çımadan biraz sohpet ettik.
+Lora ben, dün akşam için özür dilerim sadece ben sadece.
Sözünü kestim ve durumu toparlamak için birşeyler söylemeye yeltendim.
-Sen yapmasaydın ben yapacaktım söylediklerinde ciddiysen bu önemli değil.
+Evet ciddiydim sadece uzun zamandır içimde tutuyordum ve.
-Scott tanışalı sadece bir gün oldu.
+Biz kasabaya taşınalı ise tam bir hafta. Sadece seninle tanışmak için cesaretimi topladığımda bir bahane bulmam gerekiyordu öylece yanına gelemezdim mezuniyet güzel bir bahaneydi.
-Bunu bende kullanabilirmiyim güzel bir taktikti elini sıkabilirim.
+Lora bilmen gerekenler sadece dün akşam söylediklerim ve yaptıklarım gerçekliğinden emin olduğum hislerimdi.
-Scott doğrusunu söylemek gerekirse benimde sana karşı hislerim var ama biraz erken.
Bu söylemek istediklerimden biri değildi ama söylemem gereken şeylerden biriydi. Aslında sarılmak,elini tutmak,gözlerine dalıp gitmek istiyordum.
elimi tuttup gözlerime baktı ve
+Hiç birşey için erken değil Lora. Biz istersek önümüzde bir engel yok seni tanımak istiyorum.
Ne diyeceğimi bilmiyordum yanlış birşey söyleyip onu kaybetmekten korkuyordum. Dudaklarımından yalnızca iki kelime döküldü.
-Öp Beni.
Scott tek kelime etmeden dudaklarıma doğru yaklaştı. Dudaklarını boynumda gezdirdi ve boynumu öptü. Elimle çenesini kaldırıp dudaklarımla dudaklarını okşadım ve dudaklarımız bütünleşti. Scott beni baştan çıkarìyordu daha ileri gitmemek için kendimi var Gücümle tutuyordum ve bu güzel ânın bir saniye olsun daha uzun sürmesi için elimden geleni yapıyordum. Kapının gıcırtılı Sesiyle irkildim. Scott bu güzel ânı bozmadan sanki isteyerek bitirmişiz gibi uzaklaştı. Eve giren bir erkekti ve kapıyı annem açmamıştı.
-Bu Adamı tanımıyorum dedim ve Scott hızla arabadan inip evin kapısına yöneldi.
"Scott" diye bağırıp evin anahtarlarını ona doğru fırlattım hemen içeri girdik.
Salonumuzda daha önce görmediğim orta yaşlı bir adam misafirmiş gibi oturuyordu.
"Sende kimsin?" diye sordum.
"Merhaba Sen Lora olmalısın" dedi aldığım yanıtla şok olmuştum. Anneme var gücumle seslendim ve bu adamın kim olduğunu sordum.
"Lora tatlım sana söyleyecektim ama..."
-Neyi söylecektin?
+Lora annenle 7 aylık bir ilişkimiz var.
Kafamdan kaynar sular boşalmıştı o duygu karmaşası içinde ağlayarak dışarı koştüm ve Scott'un arabasına bindim. Bir kaç saniye sonra Scott'ta arabaya bindi. Ona sarıldım ve bir süre ağladım. Kendimi biraz toparlayınca;
+bunu bana nasıl yapar? babama nasıl ihanet eder?
-Lora üzülme bunu kabullenmekten başka bir şansın yok bunun için üzülme ben yanındayım bunları beraber atlatacağız.
Scott haklıydı ben kabullensemde kabullenmesemde bu ilişkiyi sürdürmeye devam edeceklerdi. Ben ise sadece annemin ihanet'ine göz yummakla yetinecektim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Olasılık
RomanceAşk için fazla tehlikeli olan bu paranormal dünyada imkansız bir aşk ve herşeye rağmen birbirine kenetlenmiş iki insan. söylenen yalanların ve yapılan yanlışların yol açtığı kırgınlığa direnen ve herşeye rağmen mutlu olmaya çalışan iki insanın hikay...