Akşam Yemeği

3 0 0
                                    

Tam arabadan inecektik'ki annemin telefonu çaldı. Kapattığında;
+Lora özür dilerim tatlım iş yerinden aradılar acilen orda olmam gerekiyor.
Sesimdeki kırgınlıkla "Sorun Değil" Dedim. Annem scott'a döndü ve.
+Scott Lora'yı göz önününde tutabilecekmisin? Kendine sahip çıkma konusunda pek iyi değildir.
-Siz nasıl isterseniz.
Okul girişine doğru üzgün ve kırgın bir şekilde yürürken Scott bana baktı ve sarıldı. Neden'dir bilmiyorum ama o an çok iyi gelmişti çok huzurluydum. Kafamı kaldırdıp göz yaşlarımı sildikten sonra;
+üzülme benim annemde meşgul bir kadındır. diyerek beni teselli etmeye çalıştı. Ardından "Hadi gidelim geç kalmak istemeyiz" Dedi. Onun bu enerjisi her saniye beni kendine çekmeye devam ediyordu.
Okula girdikten sonra en yakın arkadaşım Emma'yı aradım nerde olduğumu söyledim ve gelmesini istedim. Yanıma geldiğinde kulağıma "bu çocukta kim?" diye fısıldadı. Ben cevap vermeden Scott; "Lora'ya birkaç dakika göz kulak olabilirmisin? 15 dakika sonra bahçede buluşuruz" dedi.
Merdivenlerden indikten sonra görüş acımızdan çıkmıştı.
Emma heyecanlı bir şekilde
"Bu çocukta kimdi yoksa sevgilinmi?" Diye sordu.
-Hayır ama buda nerden çıktı sadece bu akşam bir yemeğe çıkıyoruz annem annesini eve davet etti. Onlarda konuşacaklar Scott'ta benim gibi babasını kücük yaşta kaybetmiş. Diyerek sözümü bitirdim. Emma'nın birşey söylemesine fırsat kalmadan dışarıda bir gürültü oldu. Hemen bahçeye koştuk. Konuşma yapacağımız sahnedeki ışıklandırmalardan biri düşmüştü kim olduğunu anlamaya Çalışırken Scott olduğunu fark ettim. Scott diye bağırdım ve koşarak oraya gittim. 3 Kişi zorla spot ışığı kaldırabildik. Ama bu çok garipti o ağırlıkta bir ışığın Scottun kolunu parçalaması gerekiyordu. Sadece bir iki ufak sıyrık vardı. Daha kötüsü olmadığı için mutluydum ama bu olağan dışı bir durumdu.
Scott'u kaldırıp pansuman yapmak için revire götürurken;
"İstersen bu akşamı iptal edelim biraz dinlenmelisin dedim.
Scott Alçak bir ses tonuyla;
"Ben iyiyim sadece bir iki ufak sıyrık biraz sargı bezi işimi görecektir dedi.
Gerçekten bu akşamı iptal etmek istemiyordum. Bu yüzden kabul ettim. Scottun kolunu sardıktan sonra törenin olduğu bahçeye yöneldik. Tören başlayalı henüz 15 dakika olmuştu. Ama artık umrumda değildi. Tören sonunda Scott'la ayrılırken "Eve nasıl gideceksin?" dedim. Bize yol sormadan önce bir arkadaşıyla konuştuğunu ve arkadaşının onu alacağinı söyledi. Sarıldım ve arabaya bindim. Eve doğru ilerlerken madem Scott'un arkadaşı freddown'a nasıl gidileceğini biliyormuş neden bunu ona sormadı diye düşündüm. Önemli değildi akşam sorabilirdim. Eve vardıktan sonra yemek yedim ve güzel bir düş aldım. hazırlandım ve Annemle Oturup biraz sohpet ettik.
+Scott için üzülüyorum ne yaşadığını anlayabiliyorum.
-Lora üzülme tatlım oda senin gibi bunu atlatmış olmalı Scott'la istediğin zaman Takılabilirsin haber ver yeter.
Sahimi annem beni şaşırtmıştı
En yakın arkadaşlarımla bile gezerken gidiş dönüş saatimin tek bir dakika geçmemesini sağlayan annem yeni tanıştığım bir erkekle istediğim zaman
Gezebileceğimi söylüyordu.
Sarılıp "Teşekkurler anne" dedim.

İmkansız OlasılıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin