1

223 11 4
                                    

Kävelen koululle mutta, jostain ihmeen syystä kyllä iloisesti, joka ei vain ole minun tapasistani sitten alkuunkaan. Kukapa ei rakastaisi koulua, mietin sarkasmilla. Tottakai koulu on hyvin hyödyllinen olemassa olollaan ja maksuttomuudellaan. Rakastan oppimisen takia koulua, ja siinä kaikki. Muutoin vihaan kaikkea koulussa. Sillä koulu on "eräiden" takia täyttä paskaa. En ole alusta alkaenkaan tehnyt heille yhtään mitään. Kaikki vain alkoi kun aloitin tuossa homeisessa paskaläjässä kakkosluokalla. He alkoivat haukkua minua kun huomasivat keskellä nenääni olevan luomen, joka kyllä onneksi poistettiin pian sen jälkeen. Se oli kamalaa. Ei niinkään sen poisto, sillä minut nukutettiin siksi aikaa, vaan se kun he osoittelivat minua ja haukkuivat ties miksi hutsuksi. Tuon tapaiset asiat on viety monta kertaa ihan pidemmällekin asti, jopa rehtori on saanut kuulla niistä muttei se koskaan liiemmin ole auttanut asiaa yhtään. Olen vain saanut kuulla millainen kantelupukki ja itkupilli oikein olen. En minä sille mitään voi jos jossain kohtaa vain en enää jaksa kertoa kaikkea mitä he ovat sanoneet, murtumatta. Se vain ei ole niin helppoa. Viisi vuotta sitä samaa paskaa on jo aika paljon. Onneksi nyt on jo kuudes luokka meneillään ja pääsen pian eroon heistä, toivottavasti. Yksi heistä ainakin menee liikuntapainoitteiselle luokalle, joten pääsen hänestä toivon mukaan eroon. Lopullisesti!

Cry Baby💦💦Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora