4.Spojrzał na mnie tymi uroczym chłopiencym wzrokiem♡

2.7K 73 19
                                    


(Rozdziału nie sprawdzałam, mogą wystąpić błędy)

KAT

Gdy odrywamy się od siebie z braku tlenu. Patrzę mu w oczy, w których widzę radość i niepewność. Obawiam się jednego........

-Co jeśli ktoś się o nas dowie. To co będzie z nami? Jesteśmy rodzeństwem my nie powinniśmy, być razem.- wyszeptałam

-Kochamy się, a to jest najważniejsze. Jeśli się o nas rozdzielą  to uciekniemy.- pocałował mnie w czoło potem w nos, a następnie długi i delikatny pocałunek.

-Ja mam dopiero 15 lat, a ty 18 przecież .......

- Niczym się nie martw.  Najważniejsze, że się kochamy.-zaczął całować moje policzki, a potem wstał z łóżka- Choć zbieramy się do szkoły

Niechętnie wstałam i poszłam do swojego pokoju po, rzeczy. Poszłam do łazienki, aby wsiąść prysznic. Gdy otworzyłam drzwi ujrzałam go nagiego. Poczułam jak moje policzki płoną, zakryłam oczy. Usłyszałam jak się śmieje.

-Kochanie dlaczego zakrywasz oczy? Przecież jestem cały twój. Nie wstydź się- złapał mnie w pasie.- Choć ochłodzę Cię.

Po chwili poczułam zimne krople wody. Aż pisnęłam. Andy zaczął się śmiać. Czułam pocałunki na mojej szyi. Po chwili zaczął ściągać ze mnie ubrania. A ja ponownie zaczęłam się czerwienić i próbowałam się jakoś zasłonić.

-Kotek nie wstydź się mnie. Już kiedyś Cię widziałem na go.- uśmiechnął się ukazując urocze dołeczki

Składał pocałunki na mojej szyi zjeżdżają na mój biust. Zaczął całować I ssać moją lewą pierś, a prawą masował dłonią. A ja cicho jęczałam z przyjemności którą mi sprawiał.

Spojrzał na mnie tymi uroczym chłopięcym wzrokiem. Uśmiechnęłam się do niego, bo doskonale wiedziałam czego chce. Pocałował mnie i delikatnie wszedł we mnie, a ja jęknęłam. Zaczął błądzić rękoma po moim ciele zatrzymał się na moich pośladkach, ścisnął mnie mocno tak, że oplotłam nogami w pasie. Składał pocałunki na szyi. Był delikatny. Zaczęłam czuć dziwne, ale  przyjemne uczucie. Po jakieś chwili krzyknęłam, a za chwilę Andy. Staliśmy tak jeszcze parę minut pod prysznicem.
 

----------------------------------------------------
Nie potrafię pisać zabardzo takich scen. Nam nadzieje, że wam się podobało. Przepraszam,że taki krótki rozdział. Pozdrawiam was kochani
♡Lolo♡

Kocham Cię braciszku najbardziej na świecie ♡Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz