1.Tak jestem w kim zakochana, a ta osoba to ty głupku♡

2.5K 64 6
                                    

Moja zakazana miłość aktualnie leży na kanapie. Uwielbiam na niego patrzeć. Jest taki cudowny. Idealny. Ale ja nie mogę go kochać, to jest niemożliwe. Andy jest bardzo wysoki sięgam mu prawie do szyi. Ma cudowne duże, czekoladowe oczy. Niedbale postawione kruczoczarne włosy. Mam chęć zatopić w nich palce. Całować jego cudowne malinowe usta. Przytulić się do jego umięśnionego toru.

Jestem taka gubią. Zakochałam się własnym bracie.

-Hej siostra o czym tak myślisz?- uśmiechnął się ukazując urocze dołeczki

-O niczym- czułam jak zaczęła się rumienić.

Rzucił we mnie poduszką.

-Gadaj o kim myślałaś? O chłopaku?- zaczął kierować się w moją stronę ( siedzę na fotelu blisko kanapy).

-Nie powiem tobie.- uśmiechnęłam się

Złapał mnie w pasie i podniósł. Pisnęłam i zaczęłam się śmiać. Rzucił mnie na kanapę i zaczął mnie łaskotać.

-No mów bo nie przestanę- śmiał się

-Tak jestem w kim zakochana, a ta osoba to ty głupku.

-Oj we mnie siostrzyczko- pocałował mnie w czoło- Dobra a teraz mów w kim naprawdę jesteś zakochana.

Szkoda, że nie wie, że ja jestem w nim szaleńczo zakochana.

Że o nim ną-stop rozmyśla.

Spojrzałam w jego czekoladowe oczy. Moje serce zaczęło walić jak szalone. Andy patrzył tak inaczej niż zawsze. Oparł czoło swoje o moje.

-Nierób tego- szepnął

-Czego- patrzyłam się na niego w szoku, czy on się domyśla?

Zamknął oczy i po chwili je otworzył stając i kierując się w stronę schodów.

-Nie rób tego więcej. Nie powinnaś.

My......

Zaczął dzwonić telefon Andiego

-Halo ...tak...20....tak będzie....nie.....tylko spróbuj stary.......tak.....czemu nie.....do zobaczenia.

Spojrzał na mnie i się uśmiechnął jak do sera.

-O 20 będzie u nas iprezka. Trzeba uczcić zakończenie wakacji i twoje wyniki egzaminacyjne.

-Masz wyniki?- stałam z kanapy

-Tak. Tylko o jedno proszę. Nierób mi tego.-spojrzał na mnie z smutną mną- Nie zgadzają się. Będę głupio się czuć, że młodsza siostra będzie chodzić z starszym bratem do jednej klasy.

Spojrzałam na niego i zaczęłam płakać ze śmiechu.

--------------------------------------------------
Hej kochani jak wam się podobało moje pierwsze opowiadanie. Proszę dajcie mi znać.
♡Lolo♡

Kocham Cię braciszku najbardziej na świecie ♡Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz