Kuğu Gölü

1.1K 30 31
                                    

Parmak uçlarındaydı tüm ağırlığı. Tüm algılara kendini kapatmış, bilinç altında bir  yolculuğa  çıkmış ve  kendini her şeyden soyutlamıştı... Halbuki Zaman  onun için  geçmiyor,  dünya  dönmüyor  hatta  hayat ona  hiçbir  zaman kötü, kara ve  kalpleri  acıyla  dolduran yüzünü  göstermiyordu. Etrafında  attığı her tur, ona  özgürlüğü vaat  ediyor;  kanat  çırparcasına  zarif hareketlerle iki yanına  açtığı  kolları, müziğe  ayak uyduruyordu. Bir gölde  süzülüyormuşçasına,   gökte  dolanıyormuşçasına, aşığına  dokunuyormuşçasına;  narin bir o kadar da hırslıydı  çırpınışları, dokunuşları,  adım atışları...

Uçmuyordu  ama  sanki kanatları varmışta,  beyaz  pamuktan bulutlar  arasında   süzülüyor  kuşlara  ayak  uyduruyor,  ilkbaharın heyecanıyla bir  göçe  daha  katılıyordu. 

Aşığına  dokunamıyordu  ama  sanki  aşığı karşısındaymışta; teniyle teni  buluşuyor,  ay  gibi  parlak beden  bedeni altında  titriyor, elma  şekeri  gibi  dudaklar  dudakları  altında  kayboluyor ve  her anlamda  bütün olmanın ulaştırdığı cennete  el ele koşuyorlardı.

Yağmuru,  rüzgarı   hatta  mevsimlerden ilkbaharı hissediyor;   ciğerlerine  dolan  papatya  kokularını doyasıya  kucaklıyordu. 

Rüzgar kulaklarına  fısıldamış;  mutluluğu,  var olduğunu iliklerine  kadar  hissettirmiş ve   onu  şekerden bir  dünyaya  hapsetmişti. Ona  bitecek, fakat bir o kadar da sonsuza dek sürecek  mutluluğu armağan etmişti. İlk başta  çekingendi;  dönüşleri,  çırpınışları,  dokunuşları... Korkuyordu  mutlu olmaktan... Mutluluğa  alışmaktan korkuyordu. Sonraysa  tüm  cesaretini   bir balonun içerisine  toplayıp patlayıp  patlamayacağından  emin olamasada  bıraktı kendini mutluluğun, sonsuzluğun  kollarına.Hissetti yalnızca.... Hissetti;  mutluluğu, rüzgarı, ilkbaharı  ciğerlerine  dolan  papatya   kokularını.... 

Bir kuğu  gölünde  kaybolan bir  bedendi o.  Benliğini  ritimlerde ve hareketlerde arayan     soyut  fakat  bir  o kadar  da  somut olan bir  varlıktı. Mutluluğu aradı  papatyalarda,  esen rüzgarda, aşığında,  ilkbaharda...

 Hareket halindeyken,  her kası  heyecanla  emirlerine itaat ediyor ve  bir  kuğu  gölünün  ana  karakterini ortaya  koyuyordu. O  aslında  mutluluğu bulmuştu yalnızca  mutsuzluğun ne olmadığını bilmediğinden yanı başındaki mutluluğa  göz yummuştu...

Kuğu GölüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin