Naomi😭🤔🍊
Hier zit ik dan.. Met een troostende link.. Ik kijk op en link geeft me gelijk tissues 'Dankje' Mompel ik en veeg me tranen weg. Link trekt me in een knuffel en ik zie Harper ook beneden komen met een huilerig gezicht 'W-Wat zei me moeder?' Vraag ik 'Hoe weet je dat ze met je moeder heeft gebeld?' Vraagt Jer en ik wijs naar Link 'Dat wil je liever niet weten' Zegt Harper zacht 'Zeg via app' Zeg ik nu ook zacht.. Ik open Whatsapp en ik zie dat Harper al aan het typen is.. Ze typt 2 minuten en ik krijg een bericht er staat: Je moeder verlaat jullie.. Niet door jou Door je broers of Rico (Halfbroer) Niet door je vader maar om haar zus.. Mijn moeder jou tante.. Die is dood.. Ze verliest veel mensen zoals dus ook haar zus.. Nu wilt ze niet meer leven.. Ze praat pas weer met me over 3 maanden..Ik lees het en krijg tranen in me ogen. Ik zie dat Link het probeerd te lezen maar ik draai snel me telefoon om. 'Naomi geef je telefoon' Zegt Link en ik geef hem met een zucht. Link geeft hem terug en zegt er niks over 'Wat kunnen we doen met twee huilende meisjes?' Vraagt Harm 'Wat dacht je van troosten?' Vraagt Link en ze begonnen te troosten. Na zo'n halfuur hebben gehuild zijn we uitgehuild 'Lets look to-' Luna kon dr zin niet afmaken want de deurbel ging ik sta op en doe open en zie een camera 'Hallo heet u Naomi White?' Vraagt een Meneer met een microfoon 'Uhh ja?' Zeg ik 'Oke ik ben peter en uhh Is hier ook een Harper Snow en een Michael nogwat en een joost bouhof harm de vries en Jeremey frieser Luna nog wattes en Carmen nog iets?' Vraagt Peter en ze komen eraan 'Wie is de dochter van meneer White?' Vraagt Peter 'Ik' Zeg ik zacht 'Wie is de nicht?' vraagt Peter 'Ik' Zegt Harper 'Vriendje van de nicht?' En zo ging het door tot ze iedereen hadden 'Ik heb een verdrietige mededeling' Zegt Peter en ik kijk Harper aan met angstige ogen 'Mevrouw White..' Zegt Peter 'Mijn moeder' Zeg ik zo zacht mogelijk 'Heeft zojuist een eind gemaakt aan haar leven..' Zegt Peter en alles werd zwart voor me ogen..
Link 🐱🙏🏼😭
Ineens zie ik Naomi voor me vallen op de grond met haar ogen dicht 'BEL DE AMBULANCE SNEL!!' Schreeuw ik en ik zie dat Harper haar mobiel pakt en hem naar mij gooit. Ik toets snel in 112 'Hallo met 112 wat heeft u nodig Politie Brandweer of ambulance' Zegt een stem 'Ambulance!' Zeg ik snel en ik krijg een vrouwenstem aan de lijn 'Hallo' Zegt de stem 'Hoi mijn vriendin is zojuist hard op de grond gevallen en bewusteloos geraakt!' zeg ik 'We komen eraan!' Zegt de stem en na zo'n 2 minuten is er een ambulance en word ze naar het ziekenhuis gebracht. In het ziekenhuis word ze gelijk naar een kamer gebracht en ze word gelijk onderzocht 'Jullie mogen straks naar binnen als jullie vertellen wat er is gebeurd' Zegt de dokter en we vertellen het verhaal. Nadat we dat hebben gedaan ren ik naar binnen ze is wakker 'Hoi' Zegt ze met een schorre stem en ik zoen haar gelijk 'Nawhh cuties' Zegt Harper en ik steek me middelvinger naar haar op wat Naomi ook doet 'Ik ga vragen wanneer je naar huis mag' Zeg ik en ren naar de receptie wat Harper ook doet 'Hallo Naomi White.. Wanneer mag ze naat huis?' Vraagt Harper 'Ze mag over.. 1 uurtje naar huis' Zegt de vrouw 'Nicee' Zeg ik en geef Harper een high five. Ik ren naar de ballonenwinkel met Harper achter me aan 'Welke ballon?' Vraagt Harper 'Die' Zeg ik en wijs een poezenballon aan. We rennen naar de balie ding van de ballonwinkel 'Hallo ik wil graag een ballon' Zeg ik en de man knikt 'Welke?' Vraagt de man 'Deze' Zeg ik en wijs de ballon weer aan en de man knikt 'Omdat mijn dochter fan is van je Linktijger mag je hem gratis ALS ik een handtekening mag voor mijn dochter' Zegt de man en ik knik 'Alles voor een fan!' Zeg ik en pak een papiertje en zet een handtekening. Als we de ballon hebben kopen we nog wat chocolade voor haar en kopen er een tasje bij. De ballon zetten we in de auto want die stond er ook al. We rennen terug naar haar kamer maar we worden tegen gehouden door Harm 'Yo we kunnen niet naar binnen dokters zijn bezig' Zegt Harm en ik knik 'Ze mag zo naar huis' Zeg ik en ga zitten. Na zo'n halfuur komen de dokters 'Ze mag naar huis' Zeggen ze en ze komt eraan lopen 'Lets go' Zeg ik en loop naar de auto 'Njoom hier een ballon en een tasje' zeg ik en geef haar het tasje. Ze kijkt erin 'Lekker!' Zegt ze en we stappen in de auto onderweg naar Huis! 'SHIT' Schreeuw ik als we thuis zijn 'WAT?' Schreeuwt Jer 'COCO' Schreeuw ik en ren naar de auto onderweg naar me oude huis. Thuis aangekomen klop ik hevig op de deur en een andere man inplaats van mn ouders doen open 'COCO MIJN VOGEL' Zeg ik hijgend 'Die is in het asiel.. Er was een vogel en die is in het asiel met spul en al' Zegt de man en ik ren terug naar mijn auto en rijd naar het asiel. Ik ren het asiel binnen en zie Coco ik ga snel naar de vrouw achter de balie 'Mevrouw! Deze vogel is van mij!' Zeg ik en wijs naar de vogel 'Ik geloof het niet' Zegt de vrouw en ik laat een foto zien van mij en coco samen 'Ow shit' Zegt ze en pakt coco zijn spullen en coco zelf 'Dankje' Zeg ik en ga terug naar mijn auto. Ik rijd naar huis en klop aan. Coco zit al in zn kooi had de vrouw al gedaan. Naomi opent de deur en laat me binnen. Ik zet Coco op een tafeltje en haal hem gelijk uit zijn kooi 'Ik heb je zo gemist cocie' Zeg ik en geef hem een kusje. Ik speel even met hem en doe hem terug in de kooi. Gelukkig. Coco is niet verkocht!Sorryy kort hoofdstukkie eigenlijk maar ik heb niet veel inspiratie dus jaww Oke ik heb weer een vraag!
Q: Wat is je lievenlings dier?
A: Tijger/poes
Doei
JE LEEST
|| De Squad || • V O L T O O I D •
FanfictionWAARSCHUWING: slecht geschreven boek. Naomi poste een foto van haarzelf op twitter en de squad liked het! Even later kwam ze in De Squad groep op Twitter Link had haar toegevoegd en toen besloten ze dat de anderen ook 1 iemand mochten toevoegen Jer...