=Skip een maandje hoor=
Joost had een appje gestuurd in de groep dat we allemaal nwar hem toe moesten. Dus daar zijn we nu. "Ik uhh moet jullie wat best verdrietigs vertellen" Begint hij. "Ik uh stop met Youtube en ga bij Nikki wonen. Hiermee is de vriendschap over want ik moet volwassen worden en een familie beginnen en dat zou moeilijk worden met Youtube erbij en dit klinkt gemeen maar met jullie erbij word t ook kut" Zegt joost. Iedereen is stil. Ik besluit op te staan en geef hem een knuffel "Ik begrijp je keuze Joost, doe wat goed voor jou voelt en we zijn er voor je ookal wil je geen contact meer. We blijven er voor je als je weg bent" Zeg ik. Joost knikt. "Nou dit was het dan.. Al die jaren waren mooi man. Kga t echt misssn" Zegt harm. Ik ga op luke's schoot zitten en kijk toe hoe iedereen afscheid neemt van Joost.
Iedereen heeft afsxheid genomen en we stappen allemaal sad de auto in.
Thuis aangekomen rent Link gelijk naar zn kamer. Ik weet al gelijk waarom. Joost. Ik ga hem achterna en vind hem huilend op zn bed. Ik ga naast hem zitten en wrijf over zn rug. Joost was zn crush. En hij is m nu kwijt. "Hey shhh shh je vind wel een andere geweldige jongen!" Troost ik m. Hij schud nee. "Nooit meer vind ik iemand. Nooit. Ik sterf alleen" Zegt hij snikkend. "Zo dacht ik ook toen ik jou kwijt was. Maar kijk ik heb Luke nu. Jij vind ook iemand! Het komt allemaal goed" Zeg ik en sta op. "Doe maar rustig aan, Link" Zeg ik en loop weer naar benee en vind Mow en jeremy op de bank. Mow troost Jeremy. Ik geef Luke een knuffel. "Het is nu al moeilijk" Zeg ik.
In dit maandje die we hebben geskipt. Zijn we al 2 mensen kwijt geraakt: Pascal en Carmen. En nu Joost erbij. "Ik snap het babe" Zegt hij en geeft me een kus. "I love you" zeg ik "Too" Zeg ik. Ik loop naar Joost zijn oude kamer. En kijk rond. Al deze spullen van deze jongen heeft ie achtergelaten. Hij heeft ons achtergelaten en is zijn eigen kant op gegaan met een mooie meid. Hij verdient dit. Hij verdient een prachtig leven. Ik ben blij voor hem.
=Skip weekje ofzo iedereen is er al een beetje overheen dat joost weg is en er een meeting is=
We komen aan op de plek van de meeting. Nu wachten op mensen. Het is een squadmeeting. Zonder joost. Ik ben de fotograaf.
Na een tijdje komt er een joch binnen. Ik herken hem ergens van. Geen idee waarvan. "IK BEN HET HULPJE VAN BATMAN EN GA JE PAKKEN!" Gilt hij. Ik grinnik even.
Na een tijdje is het joch hier. "Hey ik ben Sander" Zegt hij Vrolijk. Het is gewoon een jongen van rond onze leeftijd en hij gedraagd zich als een kind van 3 met nieuwe Batman speelgoed. Damn. "Yo sander ik mag jou wel en je bent van onze leeftijd wanna come in onze squad?" Vraagt Jer "Sssuuuuuurrree" zegt hij. "Kom" Zegt mow en neemt hem mee "Backstage"
De meeting is afgelopen en we hebben Sander zn nummer! We stappen in de auto en rijden naar huis. De jongens van 5sos hebben het huis verbouwd. We gaan het nu voor t eerst zien. Ik stap de auto uit en loop naar binnen. "Wauw!" Zeg ik.
(nu soortvan tour door t huis ik ga t omschrijven!)
Als je het huis binnenkomt loop je door het gangetje. Dan doe je de deur open en zie je Rechts van je de woonkamer met een super chille bank een tafeltje en een tv en plantjes en kleedjes en lampjes kaarsjes en shit. Links hebben we de keuken en die hebben we t zelfde gelaten. De kamer van Joost is nu de kamer van Calum en Ashton. En de kamer van Carmen is van Melissa en Michael. We hebben dan de trap naar boven en van de game kamer hebben we een feestkamer gemaakt waar je gewoon harde muziek mag luistere en doen wat je wilt. De kamer van Harper en Jer is nu van Mow en jer. En dan op zolder wat de kamer van mij en Link was. Is nu een muur in het midden van de kamer gebouwd en en een deur dus zijn het 2 kamers de ene kamer is van Link en de andere van Luke en ik.
Een nieuw opgefrist mooi huis!
JE LEEST
|| De Squad || • V O L T O O I D •
FanfictionWAARSCHUWING: slecht geschreven boek. Naomi poste een foto van haarzelf op twitter en de squad liked het! Even later kwam ze in De Squad groep op Twitter Link had haar toegevoegd en toen besloten ze dat de anderen ook 1 iemand mochten toevoegen Jer...