PÍ A JEHO ŽIVOT
DrámaHlavný hrdina Pí vyrastal v indickej zoologickej záhrade, ktorú založil jeho otec. Možno by exotickú živnosť prevzal, keby sa rodina nerozhodla presťahovať do studenej Kanady, aj s niektorými zvieratami, ktorých predajom si chceli zabezpečiť ľahší štart v novej krajine. Proti tomu sa však postavili prírodné živly, ktoré jednej búrlivej noci potopili nákladnú loď, na ktorej sa Pí s rodičmi a bratom plavil. Chlapec sa šťastnou náhodou ocitol v záchrannom člne, ktorý zostal uprostred oceánu ako jediná pripomienka katastrofy. Nezachránil sa však sám, spolucestujúci tvorili poranená zebra, hyena, samica orangutana a Richard Parker. To nebol ďalší preživší človek, ale mohutný bengálsky tiger, ktorý si rozhodne nemyslel, že by sa v núdzových podmienkach malo niečo meniť na prirodzenom priebehu potravinového reťazca. Tak začala neskutočná plavba, počas ktorej sa chlapec musel premeniť v muža, aby dokázal obstáť v konkurencii jedného z najväčších predátorov našej planéty a prežiť strastiplnú púť k pevnine.
Na poslednú chvíľu som zmenil rozhodnutie a namiesto Pitch Perfect 2 (áno myslím to vážne 😂) sa na tejto priečke umiestnil film Life of Pi. Je trochu depresívny, ale kto ho videl, pochopí, že má hlbokú myšlienku.
HODNOTENIA:
ČSFD - 78%
IMDb - 7.9
YOU ARE READING
50 Filmov a Seriálov, ktoré stoja za to
Non-FictionNudíš sa a nevieš, čo pozerať? Táto 'kniha' je pre teba ako stvorená! #1 in Non- Fiction Za úžasný cover ďakujem @-puding-