WESTWORLD
Sci-FiSeriál inšpirovaný rovnomenným filmom z roku 1973, ktorý napísal a nakrútil Michael Crichton, pojednáva o futuristickom zábavnom parku obývanom robotickými bytosťami, ktoré ale vyzerajú a správajú sa ako skutoční ľudia. Vitajte vo Westworld! Spoznajte svet, ktorý uspokojí všetky vaše túžby ... Dramatický seriál z produkcie HBO je temnou odyseou, ktorá nás zavedie do začiatku umelého vedomia a evolúcie hriechu. Westworld nám predstaví svet, kde sa pretína blízka budúcnosť s minulosťou, s ktorou sa dá podľa predstavivosti manipulovať. Svet, v ktorom je možné splniť každú ľudskú túžbu, či už ušľachtilú, alebo zvrhlú.
K tomuto seriálu som sa dostal len nedávno a videl som len pár epizód, ale už na prvý pohľad ma zaujal. Veľmi ma oslovilo, ako zobrazuje, akých odporných vecí sú ľudia schopní, keď vedia, že sa im za to nič nestane. Áno, sú to len výtvory s umelou inteligenciou, ale nastáva tu otázka - keď to sú ľudia schopní urobiť niečomu čo vyzerá a správa sa úplne ako človek, boli by schopní urobiť niečo také aj skutočnej ľudskej bytosti? Presne preto tento seriál odporúčam, lebo môže to vyzerať ako niečo podobné jurskému parku, ale keď sa nad tým zamyslíte, tento seriál vypovedá o ľudskej povahe...
HODNOTENIA:
ČSFD - 85%
IMDb - 9.0
Rotten Tomatoes Average Audience Score - 91%
Rotten Tomatoes Tomatometer (Fresh/Rotten) - 89% - Fresh🎬 Nominované na 3 Zlaté Glóbusy a 15 cien Emmy 🎬
YOU ARE READING
50 Filmov a Seriálov, ktoré stoja za to
Non-FictionNudíš sa a nevieš, čo pozerať? Táto 'kniha' je pre teba ako stvorená! #1 in Non- Fiction Za úžasný cover ďakujem @-puding-