Prolog

385 25 9
                                    

Po pokonaniu pożeracza dla Erdas nastał czas radości. Zielone płaszcze dalej strzegły świata przed złem. Jednak po śmierci Olvana wszystko się posypało. Nowym przywódcą został Finn lecz nie udźwignoł tego brzemienia i organizacja się rozpadła. Rollan wraz z Meilin postanowili ułożyć sobie życie i zamieszkali w Zhong. Shane zamieszkał w Nilo i mimo swej bużliwej przeszłości został wodzem pewnej wioski i miał córkę. Abeke zajęła się obudową organizacji. Conor zamieszkał w Eurze i poślubił Maye. Jednak jego sielanka nie trwała długo.  Maya już od dłuższego czasu nie panowała nad swoją mocą i pewnego dnia poprostu wybuchła. Brigan chciał ją ratować i wskoczył w ogień. Z pożaru uratował się jedynie Conor i jego syn. Pasterz  załamał się po tym wszystkim zabrał syna i uciekł nikt nie wie gdzie się zaszł. Gdy dowiedziała się o tym Abeke postanowiła go szukać. Udała się do Zhong by prosić Rollana i Meilin o pomoc. Lecz przyjaciel się nie zgodził ponieważ po śmierci Aidany i Essix została mu tylko Meilin i nie chciał jej stracić. Więc bochaterka musiała samotnie rozpocząć poszukiwania byłego towarzyszą podróży.

Z góry przepraszam za wszystkie błędy oraz zabicie Mayi, Aidany, Brigan oraz Essix ale niestety musieli zginąć dla dobra fabuły.

Standardowo proszę o komentarz i gwiazdki.

Spirit Animals następne pokolenie bohaterówOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz