1.

479 20 0
                                    

-
Lauren Jauregui vagyok. 17 éves imádok énekelni,gitározni. Miamiban élünk van két tesóm Chris és Taylor.
Kedvenc bandám a The 1975 sokan nem ismerik nem találkoztam még olyan emberrel aki mégis.
Most kezdődött a nyári szünet ezt a két és fél hónapot kihasználjuk a barátnőimmel Dinahval Normanival és Allyvel a zenélésre.
Ma megyek Dinahékhoz a lányokkal gyakorolni.
-Kicsim ma hamarabb gyere már haza!- ordít lentről anyukám.
-Ahhj. Miért ?!- kiabáltam vissza miközben pakoltam össze a gitáromat.
-Át hívtam az új szomszédokat vacsorára.-hát csodás nagyon sok kedvem van velük vacsorázni.
-Van egy lányuk aki veled egy idős és össze ismerkednél vele.-ekkor már a szobám ajtajában állt.
-De anya!
-Nincs de. Siess haza 7-re jönnek.-mosolygott majd lement.
Össze szedtem mindent és elindultam Dinahékhoz.
Normani és Ally már ott voltak.
-Azt hittük már elfelejtetted-szólalt meg Normani mikor beléptem a házba.
-Jaj dehogyis csak anyám feltartott-
mondtam és ledobtam magam az ágyra.
-Mégis mivel?-kérdezte Dinah nevetve.
-Jöttek új szomszédok és áthivta őket vacsorázni és hogy legyek otthon 7-re.-kiváncsi vagyok azért a lányra vajon ő is szeret énekelni vagy zenélni. Gondolataimból Ally zökentett ki.
-Föld hívja Laurent!-integetett kezével szemem előtt.
-I-igen?-mondtam és felültem.
-Akkor kezdjük el!- utasított Dinah kuncogva.
Gyorsan kivettem a gitárom és kezdtük is. Nagyon gyorsan eltelt az idő. Megbeszéltünk még egy pár dolgot utána elkezdtem pakolni.
-Holnap akkor hozzátok megyünk Laur?-kerdezték.
-Igen,ha túl élem a vacsorát-mondtam kedvtelenül.
-Istenem Lauren kibírod. Lehet tök jó fej és amilyen szerencsénk van tud énekelni-vigyorgott Ally-Na menj Jauregui majd beszélünk este hogy mi volt a vacsin.-nevett Dinah közben kikisért.
Megöleltem és elindultam haza,mindjárt 7 óra anya megöl ha elkésem.

Hát remélem hogy tetszeni fog :)
Vajon Lauren mire haza ér mi fogadja otthon?

Undercover love 《Camren》Where stories live. Discover now