-Csókolóztatok?-dermedten bámult rám Dinah miután elmeséltem neki Camzt.
-Ahogy mondtam,magához húzott és megcsókolt-válaszoltam kicsit kétségbe esve-nagyon meglepett engem is elhiheted.
-És akkor ő is érted mire gondolok?-ült le velem szembe.
-Remélem mert teljesen össze kuszálta a bennem kavargó érzelmeket-könnyek közt ejtettem ki válaszomat-olyan érzést vált kibelőlem mint még senki.
-Laur tuti ő is érez valamit ebben biztos vagyok-fogott ölelésébe.
-Ally és Normani a háznál-csapódott ki az ajtó. Belépet rajta Ally utána jött Normani.
-Végre már ide húztátok a csinos kis feneketeket-kuncogott Dinah.
-E kinézethez és a jó belépőhöz sok idő kell-mutatott magukon végig Mani. Erre hangos nevetésben törtünk ki.
-Csajok valamelyik nap át hozom egyik barátnőmet-mosolyogtam közben meg fogtam a gitárom.
-Oké és tud énekelni-kérdezte Ally izgatottan.
-Az majd kiderül mikor itt lesz-jelentette ki Dinah mosolyogva. Kicsi pír ült ki arcomra mivel Dinah mindent tud.
Egész délutánt a zenélésel töltöttük.
Ez az egyetlen ami képes kikapcsolni,
és fel is tölt. A zenét használom az érzelmeim kifejezésére is.
Ezek után Dinah ágyában feküdtem Dinah melettem Ally és Normani össze vissza hol az ágyon hol a kanapén. Jót nevettünk egymás szenvedésén. Egy jó ideje csináltuk ezt amikor telefonom képernyője felvillant.Camila Cabello ismerősnek jelölt.
Arcomra egy levakarhatatlan mosoly ült ki.
-Mi ez a mosoly Laur?-kerdezték a többiek.
Nem válaszoltam csak megráztam a fejem.Lauren Jauregui:
Már azt hittem el is felejtettel 😚
Camila Cabello:
Téged? Soha 😚
Camila Cabello becenevedet következőre változtatta: Lolo❤😊
Camila Cabello becenevét a következőre változtattad: Camz 😍❤
Lolo❤😊:
Mondtam Dinahnak meg a csajoknak hogy átjössz majd velem 😊
Camz😍❤:
És Mikor? 😍
Lolo❤😊:
Holnap ? 😅😚
Camz😍❤:
Tökéletes 😍
Lolo❤😊:
De van egy feltétel. Ha átjössz énekelned kell 😀😀😚
Camz😍❤:
De Lolo!!! Muszály? 😂
Szeretek énekelni de maradjon a négy falközött. 🤣
Lolo❤😊:
Igen 😀😀😚😚
Majd beszélünk holnap 😚
Jóéjt Camz 😊
Választ nem vártam meg. Belebújtam az ágyba. Az egész estét átbeszéltük Camzivel. Alig várom hogy lássam újra. Csodálatos lány. Csak összezavar én tudom mit akarok de azt nem hogy ő mit.
Gondolataim közt elnyomott az álom.
Itt az új rész 😊
Vajon Camila is ugyan úgy érez mint Lauren?
KAMU SEDANG MEMBACA
Undercover love 《Camren》
Fiksi PenggemarLauren egy átlagos 17 éves lány de élete teljesen megváltozik mikor egy véletlen során megismeri Camilát.