3.

320 20 3
                                    

7 óra volt mire bekanyarodtam az utcánkba. Anya biztos megöl hogy kések. Elkezdtem szaporábban kapkodni a lábam pár perc és a házunk elé értem,már biztos itt vannak gondoltam. A bejárati ajtó felé vettem az irányt,majd vettem egy mély levegőt és benyitottam.
-Pont most érkezett meg-mondta anyám az ebédlőből közben szúrós tekintette végig rajtam cikázott-Ő pedig Lauren-mutatott rám anyám.
Közben végig néztem a vendégeinken tekintetem megakadt a fehérbe öltözött lányon. Hosszú sötét barna haja egynletesen omlott vállaira,arca gyönyörű volt. Belenéztem mogyoró barna szemeibe.
-Kicsim?-nézett rám apa értetlenül teljesen belefeledkeztem nem tudom meddig tarthattuk a szemkontaktust. Arcomon megjelent pírrel ültem le az asztalhoz.
-Laureeen!-szólalt meg a legkisebb lany az asztalnál-Annyira szép vagy!
-Te még szebb törpe-mondtam kuncogva.
-Alejandro Cabello vagyok-mutatkozott be a férfi majd bemutatta családját.
-Ő itt a feleségem Sinu-mutatott a melette ülő nőre-és a Sofi a kisebbik lányom meg Camila-ők velem szembe ültek. Szóval akkor Camila húztam mosolyra a számat. Meg vacsoráztunk utána szüleink elkezdtek beszélgetni.
-Lauren nem mutatod meg Camillanak a szobádat?- nézett rám anya és Camila tekintete is rám irányult. Hirtelen köpni nyelni nem tudtam.
-D-de miért is ne-mosolyogtam a szembelülő lányra.
Felálltunk az asztaltól megfogtam a kezét és fel vezettem magam után az emeletre.
-Örülök hogy megismertelek-érkezett mögöttem lévő lány lágy hangja.
-Én is-fordultam felé és rá m osolyogtam.
Beléptünk a szobámba elég nagy, legfőképpen a barna szín uralkodik az egész helyiségben.
-Úristen!-ámult el melettem Camila-gyönyörű a szobád.
-Köszi-nevettem. Majd leültünk az ágyra.
-És Camila-húztam mosolyra a szám-miért költöztetek Miamiba?-néztem rá.
-Hát apa munkája miatt kellet-biggyesztette le ajkait.
-Oh értem-néztem rá.
-Mesélj magadról-nézett rám gyönyörű szemeivel.
-Mit szeretnél tudni ?-haraptam be alsó ajkam. Camila szeme a szám és szemem között járt.
-Mindent!-nevetett fel.
-Huh. Hát szeretek énekelni,gitározom a barátnőimmel együtt. Kedvenc bandám a The 1975 és nagyjából ennyi-dőltem hanyatt az ágyon. Camila tekintetét éreztem magamon.
-Úristen én is imádom őket !-síkított fel melettem.-Nem sűrűn lehet ilyen emberrel találkozni aki ismeri őket.-dőlt le mellém.
Mégjobban meg akarom ismerni. Az egész estét a szobámba töltöttük.
-Camila anyukádék indulnak- Anya zavart meg minket.
-Oké megyek-mosolygott vissza anyára. Lekisértem a lépcsőn a szülei meg Sofi már az ajtóban vártak rá.
-Köszönjük a vacsorát-szólalt meg Sinu.
-Örülünk hogy át jötettek-mosolygott anya.  De jó lenne ha Camila itt aludna. Át tudnám vele beszélni az éjszakát.
-Camila nincs kedved itt maradni ha a szüleid is megengedik ?-csúszott ki a számon a kérdés. A lány szemei elkerekedtek kérdésem hallatán és szemembe nézett majd a szüleire.

Itt az új rész :D

Undercover love 《Camren》Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora