7

473 26 7
                                    

Miután Lauren elköszönt az este további részét fekvéssel töltöttem.
Holnap bemutat a barátnőinek és énekelnem kell. Hát remek gondoltam magamban. Mivan ha nem tetszik nekik?! Ahhwww.. fejemre húztam a párnám. Elaludtam.
-Mila!Mila!-ugrándozva nyitott be Sofi az szobába.
-Szia törpe-mosolyogtam rá.
-Gyere reggelizni anya üzeni-mondta és el is futott az ajtóm elől.
Kikeltem az ágyból és lementem reggelizni.
-Kicsim ma eljössz velünk vásárolni?-kérdezte anya miközben tömtem befele a reggeli palacsinta adagom.
Imádok vásárolni majd megveszek érte, de Laurennel akartam lenni.
A tegnapi csókunk vagyis csókjaink után. Eddig csak fiúkkal csókolóztam de egyiknél se éreztem ezt amit Laurenél.A nagy pasi vadász Cabellonak egy lány elcsavarta a fejét nem is egy lány hanem Lauren.
Mindig is azt hittem hogy huuh szőke herceg így úgy fiúk meg minden és betoppan egy smaragdzöld szemű fekete hajú hercegnő és feje tetejére áll minden.
-Nem megyek,mert megyek Laurennel a barátnőihez bemutat nekik-mosolyogtam anyára.
-Jaj kincsem annyira örülök neki-fogott erős ölelésbe.
-Mi oka a nagy örömnek-?nevetett apa.
-Laurennel megy a barátnőihez-mosolygott anya-Mondtam kicsim hogy jó lesz és befogsz illeszkedni új hely,új lehetőség,új barátok-mondták apával szinkronba.
-Családi ölelés-kiabálta Sofi és oda futott hozzánk. Nevetve ölelkeztünk össze.
Reggeli után felbatyogtam a szobámba.
Megnéztem a telefonom.
Lolo❤😊
Jó reggelt 😍 készen állsz Cabello? 😏
Camz😊❤
Neked is Jauregui 😊 attól függ mire 😂 kicsit izgulok az éneklés miatt 😬
Lolo❤😊
Nyugi Camz végig ott leszek és Dinah,Mani se Ally nem fog megenni 😂😂
Camz😊❤
Köszi...😂
Most teljesen megnyugtattál😝😂
Lolo❤😊
20 perc múlva legyél kint 😃
A telefonom vissza dobtam az ágyba és bementem a fürdőbe. Fogat mostam megfésülködtem és felvittem egy kis sminket az arcomra. A ruha választással telt el a többi idő.
Végül egy szoknyát meg egy rózsaszín hosszított ujjú felsőt vettem fel,persze a magas sarkú sem maradhatott el.

Ahogy mentem el elköszöntem anyáéktól.
Kiléptem az ajtón Lauren már ott várt.
Tekintete végig rajtam járt. Mosolyogtunk egymásra,Lauren csodás volt a haja a ruhája... awwh mindene tökéletes volt. Annyira tökéletes hogy már nem lehet igazi de ő az volt. Igazibb mint bármi.
-Késtél!-nevetett.
-Bocsi-vakartam meg a fejem-de remélem nem haltál bele-mondtam ki majd rá kacsintottam.
-Hát majdnem Camz-nevetett még jobban.
Nagy nehezen eljutottunk az autójáig.
-A hintó elő állt-nyitotta ki az ajtót Lauren. Annyira aranyos....
-Köszi- 😊 -nagyon szép ez az autó-mosolyogtam rá miközben beültem az éjfekete Porshe terepjáróba.
-Nálad nem szebb-kacsintott. Ez a lány már megint előhozza belőlem azokat az érzéseket amiket először éreztem amikor megláttam ,amikor megcsókolt.
Gondolat menetem végére oda is értünk Dinahékhoz. A gyomrom görcsbe rándult. Gondolom Lauren látta rajtam. A kezét éreztem a kezemen ahogy megszorítja.
-Nyugi Camz tuti csípni fognak-mosolygott rám.
-És mivan ha nem!?-néztem rá kétségbe esett arc kifejezéssel. Keztem volna bele a többi aggályomba de megfogta nyakam magához húzott és megcsókolt.
Egy mozdulattal átültem az ölébe nyaka köré raktam kezem és amilyen közel lehetet közel húztam így elmélyítve a csókot. Keze ez idő alatt levándorolt fenekemre majd bele markolt. Egy apró nyögés hagyta el a számat.
-Szerintem ezt tartogassuk máskorra és úgy látom a félelmed is el tűnt-húzódott el kacér mosollyal.
-Jólvan Jauregui menjünk énekelni-mondtam majd megpusziltam a homlokát. Kiszálltunk az autóból majd oda sétáltunk Dinahék ajtajához , Lauren benyitott mutatva az utat nekem.
-Lauseeeeer-kiabált Dinah-hol voltatok eddig?-nézett ránk sejtelmesen Dinah és a melette ülő két lány.
-Felvettem Camilát és jöttünk is-mosolyogtunk Laurennel elvörösödve a többiekre.
-Amúgy Camila,ő Dinah,Normani és legvégül Ally-először a magas utána a fekete hajú, barna bőrű lámyra és legvégül a legkisebbre mutatot.
-Örülök hogy eljöhettem-mosolyogtam rájuk.
-Mi is-mondta a három lány szinkronba.
-Na Camzi hallasd a hangod-mosolygott rám Lauren.
-Na igen kiváncsian várjuk hamár Lauren áradozik rólad-mosolygott Dinah Laurenre majd rám.
Éreztem hogy az arcom elönti a vér.
A kedvenc előadómtól választottam Ed Sheerantól a Legohouset.
Elkezdtem énekelni majd mikor végeztem a többiek rám meredtek.
-Ennyire rossz volt?-néztem rá a négy lányra.
-Camila....ez fantasztikus volt-újjongot Dinah,Mani és Ally.
-Lauren be kell vennünk azonnal!
-Nem is terveztem mást-mosolygott rám majd megölelt.
A nap további részét zenéléssel töltöttük. Laurennel néha vetettünk egymásra lopott pillantásokat.
Nem tudom mivan köztünk de azt érzem hogy még többet akarok Lauren Jaureguiból.
-Köszönöm lányok-húztam ölelésbe őket.
-Mi köszönjük hogy megismerhettünk egy csinos kis latinát akinek amellé hogy jó feneke,szuper hangja is van-nevetett Dinah.
Lauren is elköszönt utána beültünk az autóba elindultunk.
Csendben ültünk egymás mellett de ez nem az a fajta csend ami kínos ez az ami megnyugtat az a tudat hogy Laurennel vagyok.
Miköben Laur vezetett megfogtam a kezét és össze fűztük ujjainkat.
Hüvelykujjal elkeztem simogatni a kézfejét. Szeme sarkából néha rám nézett miközben az utat figyelte.
Rövid időn belül haza értünk. Az ő feljárójukon álltunk meg.
Kiszálltunk az autóból és haza kisért.
-Jó volt ez a nap-mondtam miközben sétáltunk.
-A legjobb-mosolygott és megálltunk a házunk előtt.
-Jó éjszakát Laur-mondtam miközben át karoltam a nyakát és megöleltem.
-Neked is Camzi-szorított erősebben.
Elhúzódtunk egymástól de nem engedük el egymást.
Arcát fürkésztem és néha ajkára vándorolt a tekintetem.
Megakartam csókolni ez amit most mindennél jobban akartam. Láttam,hogy Lauren az ajkaimat figyeli csipőmnél fogva magához húzott és megcsókolt. Elakartam mélyíteni de eltolt magától.
-Camzi meglátnak a szüleid-mondta Lauren.
-Hát jó-bigyesztettem le ajkaimat-de szerintem még nem értek haza.
Csalódott arcot vágtam Lauren erre felnevetett és megpuszilt.
-Camz lesz időnk még erre bőven-kacsintott egyet majd elindult haza.
Ahogy szokott menni lazán batyogott haza. Az ajtójukhoz érve vissza pillantott majd mosolyogva bement.
Ezt megvárva bementem a házba, de még anyáék nem voltak itthon.
Át hívhattam volna Laurt estére.
Felmentem a szobába és az ágyra vetődtem.
Camz😊❤
Már hiányzol🙁
Lolo❤😊
Te is 😢
Camz😊❤
😢😢😢
Leraktam a telefonom és a plafont bámultam. Örülök hogy ide költöztünk másképp soha nem ismertem volna meg Laurent.
Gondolataimból egy óriási puffanás zavart meg ami az erkélyről szűrődött be.
Itt az új rész ami kicsit hosszabb lett Remélem tetszeni fog😊❤

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 27, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Undercover love 《Camren》Where stories live. Discover now