-Merre van a fürdő Lolo?-kiabáltam utána. Gyors lement popcornért meg valami nasiért a filmnézéshez.
Remélem nem horrort akar nézni utálom.
-Camz a szobámból nyílik-nevett és belépet az ajtón.
-Camz?-húztam fel szemöldökömet és pimaszul elmosolyodtam. Tekintete lyukat égetett rajtam.
-Igen ha te becézel akkor én miért ne-nyújtotta rám a nyelvét.
-Hát legyen-nevetettem és bementem a fürdőbe ő addig keress valamilyen filmet. Beálltam a folyó víz alá a úgy éreztem testem újra életre kell a meleg viztől.
-Loloo!-szóltam ki a fürdőszobából-Nincs pizsamám-nevetettem.
-Mindjárt viszek!-érkezett a válasz.
Magam köré tekertem egy törölközőt és kiléptem a szobába. Érdekes látvány fogadott Lauren félig a szekrényben bújva matatott. Őszintén tetszett a látvány amit nyújtott. Camila! Nem lehet hisz ő egy lány!
Nem tétováztam tovább mögé lépkedtem és át karoltam. Persze úgy hogy a törölköző takarja továbbra is testem.Lauren amikor hozzá értem megfeszült és ijedtében megfejelte a szekrényben felette lévő polcot.
-Áuuu!-bújt ki a szekrényből.
-Bocsi nem akartam-biggyesztettem le ajkaimat. Lauren felnézett és végig mért tekintete folyamatosan rajtam járt. Kérdő pillantást vetettem rá.
-Ohh ugyan semmi-válaszolt zavarodva.
-Gyere ide hadd nézem meg a fejed-aggodalmasan közelebb húztam magamhoz. Végig simítottam fejét púpot keresve. Szerencsére nem volt semmi nyoma. Miközben néztem, folyamatosan tekintetemet fürkészte.
-Camz?-nézett a szemembe.
-Igen?-mosolyogtam vissza rá.
-Nem akarsz felöltözni-nevetett és végig nézet rajtam. Végig futott rajtam egy bizsergő érzés.
-De-nevettem fel kínosan kezembe adta a ruhadarabokat. Egy fekete polót The 1975 felirattal és egy rövidnadrágot.
-Amúgy hol fogok aludni?-néztem azokba a szép szemekbe.
-Melettem-vigyorgot majd befeküdt az ágyba.
Lauren már pizsamában volt. Le oltottam a villanyt. Gondolkodás nélkül ledobtam magamról a törölközőt. Éreztem tekintetét rajtam.
Érezni akartam őt, érezni ahogy hozzám ér,érezni ahogy végig simít rajtam. Gyorsan belopta magát szívembe. Olyan közvetlen megértő és kedves. Felkaptam a pizsit amit Laur adott. És befeküdtem mellé az ágyba.
Nem tudom mit érzek és ez megilyeszt. Most vonzódom a lányokhoz vagy mind a két nemhez? Vagy csak Laurenhez? Laur szakította félbe elmélkedésem.
-Azt hittem már soha nem jössz-fordult felém. Az ablakon beszürődő hold fénye világította be a szobát.
-Ki nem hagynám veled az alvást-felé fordultam mosolyogtam és közelebb húzódtam hozzá. Ő is közelebb jött,kezét a fejem alá rakta. Karjaiban voltam simogattam arcát majd fejem nyakába fúrtam.Éreztem ahogy megfeszül ahogy ajkaim hozzá értek nyakához.
-Úgy érzem nem fogunk filmezni-kuncogtam.
-Hát nem de nem bánom-húzott magához.
-Jó éjt Camzi-súgta fülembe és megpuszilta a homlokom.
-Jó éjt Laur-motyogtam nyakába.
Megérkezett az új resz 😘
YOU ARE READING
Undercover love 《Camren》
FanfictionLauren egy átlagos 17 éves lány de élete teljesen megváltozik mikor egy véletlen során megismeri Camilát.