Sorry » Wonwoo √

430 24 2
                                    

"Aku tahu kau takkan angkat kalau aku call. That's why i'm giving you this letter hope that kau akan ingat yang boyfriend kau dah khianati cinta kau. Hurmm.. shame on you"

Aku gumpal kertas yang ada dekat tangan aku. Mata aku bergetar. Hidung aku merah. Aku tak percaya aku..

Menangis.. over that dirty piece of shit ! Aku benci hidup aku. Semua orang tak guna. Aku betul-betul tak percaya yang V sanggup tinggalkan aku demi Suzy. That shameless bitch is going to regret what she totally did.

Herm..guess you've messed up with a wrong girl don't you think?

Selama ni aku pendam apa yang aku rasa. Kau tak tahu betapa sakit hati aku bila nampak kau keluar dengan Suzy, kim tae hyung. Dada aku rasa macam kena tikam tapi aku diam. Tak tunjuk dekat kau sebab aku rasa kau memang tak kisah sejak that fucking bitch pindah masuk sekolah kita. Aku nampak perasaan kau dekat aku dah makin hilang. DAN KAU TAHU TAK BETAPA SAKITNYA AKU !!!

"Sampaikan satu tahap, saya rasa bunuh diorang mampu buatkan saya puas"

"Please jiwon.. jangan buat kerja gila. Jangan disebabkan diorang awak sanggup masuk penjara tinggalkan semua orang dekat sini. Tinggalkan saya." Wonwoo pegang tangan aku. Aku tahu dia cuba pujuk aku tapi aku still taknak mengalah.

"Saya dah lama pendam rasa sakit ni, wonu-"

"Jangan sesekali ikutkan perasaan awak.. Tolong jangan hampakan saya, jiwon"

Aku terduduk atas lantai. Teresak-esak menangis. Aku rapatkan lutut aku ke dada dan peluk lutut aku. Aku buntu. Seriously i need someone in this situation. Aku-tak-kuat lepas teringat perbualan aku dan Wonwoo tempoh hari. Tapi perasaan marah mendahului segalanya. Aku tiba-tiba senyum. Senyum sinis lepas nampak pisau atas meja study aku.

Laju kaki aku melangkah ke meja study. Pisau tadi aku ambil sambil genggam kemas. Hati aku berbolak balik. Dahi aku berpeluh. Guess tonight is going to be an unforgettable night for all of us.

Aku capai telefon aku. Mata meliar mencari nama Wonwoo. Sempat aku tinggalkan satu pesanan untuk dia.

"Sorry jeon wonwoo.."

※※※※※※※

"Tolong !!! "

Aku ketawa. "Wae bae suzy ? Kenal aku lagi tak ?" Aku berdiri sedepa depan suzy. Dia nampak takut dan aku suka tu.

Aku bermain dengan pisau di tangan aku. Aku toreh sedikit di bahagian tangan sambil ketawa. Lantai rumah dia penuh dengan darah aku. Mata aku merah sedikit. Sekejap buka sekejap tutup. Think that i can't get a control of myself when i saw that bitch in front of me.

"Jiwon-sshi..i think that we need to talk. No need to rush. Please listen to me" Suzy pujuk aku. Aku nampak ketakutan dalam mata dia.

"Shut the fuck out you asshole !!! " Aku dah jadi gila. "Its's not like aku bagi kau pilihan tak guna !" Suzy jelas tergamam.

"Gomawo sebab bagi aku surat tu bae suzy. Mianhae sebab surat tulah aku naik hantu sikit. Tapi takpe i'm going to make it fast.

Aku acu pisau yang aku pegang depan muka dia. "Mungkin sakit sikit tapi taklah sesakit yang kau dah bagi dekat aku kan ?" Aku ketawa

"Please jiwon-sshi.. aku mintak maaf..aku salah. Tolong jangan buat aku macam ni" Suzy pegang kaki aku.

"Bitch !" Aku tarik rambut dia dan tolak dia dekat dinding. Dia meraung kesakitan berselang-seli dengan jeritan mintak tolong.

"Guess your life's deadline is over"

Belum sempat pisau yang aku pegang tikam suzy, aku rasa ada orang pegang tangan aku. Tahan tangan aku daripada tikam suzy. Aku kaku. Dia pusingkan badan menghadap dia dan terus peluk aku.

Aku tergamam. Pipi aku basah dengan air mata. Pisau yang aku pegang jatuh atas lantai.

"Sorry..jiwon" Wonwoo usap kepala aku. Aku pejam mata. Nafas aku turun naik. Tiba-tiba aku dengar siren kereta polis.

"Guess you call the cops, huh" Aku senyum mengejek. Tapi dia cuma diam. Aku nampak dia kotorkan baju dia dengan darah aku. Dia...buat apa ?

"Sort of.. but i told the cops that there's two criminal in the apartment" Aku terkejut.

"Wae ?"

"So that you won't be alone in the jail"

THE END » §ORR¥ [ 정원우]

[C] Seventeen » One Shots √ || Malay FanficWhere stories live. Discover now