Každý zná takovou temnou uličku ve které se vždy něco stane ,ano v této taky
Každé ráno chodím touto uličkou do školy znám každý její kout a klidně bych jí prošla poslepu
je celkem malá a klikatá žije v ní hodně divných lidí hodně lidí z té uličky byli i v ústavu(blázinci).
Jednoho rána jsem neměla pojem o čase a tak jsem šla na autobus o 35 minut dřív
byla zima a tak byla ještě tma.Šla jsem tou temnou uličkou už mi ani nepříjde tak temná jsem si na ní vlastně zvykla.No a tak jsem šla a uviděla jednu paní která chodí venčit psy kolem 6:35 a tak mi bylo jasný kolik je hodin nechtěla jsem se vrátit už jsem to měla kousek tak jsem šla dál ale, radši jsem zrychlila neměla jsem tu paní ráda bylo jí asi 80 alespoň mi tak připadala.Ta paní už otevírala vrátka a já jsem si říkala"musím přidat aby, si mě nevšimla"ta paní byla celkem agresivní proto jsem se jí bála.Šla kolem mě a já jsem se rychle schovala za kontejner.Když jsem vykoukla byla asi dva metry od kontejneru tak jsem chtěla vyjít když vtom mě někdo zatáhl zpátky za kontejner a podříznul mě upadla jsem a ta paní uslyšela ránu a šla se ke mě podívat nahnula se ke mě a řekla "sama si říkala že jsme blázni s ty se tady podřízneš.a do to jí na mě vypadla protéza ona si ji vzala zase zpátky do pusy a šla dál. A já tam vykrvácela.
ČTEŠ
Krátké Hororové příběhy
HorrorKdyž nemůžete usnout dobrý lék na to aby, jste spali celou noc:) (legrace)