Moje máma si našla práci v Kanadě a museli jsme se přestěhovat. Moje máma milovala přírodu a tak si našla dům na prodání uprostřed lesa. Jak si už myslíte nebyla jsem moc ráda protože když bydlíte 13 let od svého narození v paneláku v Praze tak to je sice hezké že budete bydlet v přírodě ale, uprostřed lesa 50 mil od malého města.
Když jsme se nastěhovali tak mamce zavolal nový šéf že musí zítra do práce máma nebyla zrovna šťastná ale ,práce je práce tak si aspoň zařídila že přijede ve dvě hodiny odpoledne v tolik hodin vždy přijedu autobusem.
V noci jsem se probudila protože, jsem uslyšela vytí vylezla jsem z postele a podívala jsem se z okna byl úplněk řekla jsem si že to bude z toho malého města ale, zase na druhou stranu mi bylo divný že by to bylo slyšet tak daleko.Tak jsem si zase lehla a usnula.Ráno když jsem šla na autobusovou zastávku která jezdí jenom v sedm hodin ráno a ve dvě odpoledne jsem neviděla mámu takže jsem si myslela že je v práci.
Po sedmi hodinách ve škole jsem jela zase zpátky domů.Přišla jsem před vrátka bylo to divné vrátka byla otevřena řekla jsem si že mamka pospíchala a zapoměla zavřít nebo to byl třeba vítr a tak jsem šla dovnitř zahla jsem za barák a šla zadním vchodem abych mamku překvapila.Když jsem vešla dovnitř uviděla jsem bordel všechno rozmlácený, odhodila jsem tašku a šla jsem v šoku dál , viděla jsem krev rozmlácený dveře atd.Vešla jsem do kuchyně, něco jsem uviděla a tak jsem se radši schovala za zeď , pomalu jsem vykoukla a pak jsem je uviděla tři metry vysoký ,chlupatý ,15 cm dlouhý nehty tedy asi drápy a stáli na zadních.
Hned jsem si uvědomila co to je hodně jsem koukala na dokumenty o vlkodlacích ale po pravdě, já jsem tomu nevěřila ale, teď vím že to je pravda. Rychle jsem zase vykoukla a uviděla jak tam něco žerou viděla jsem mámin snubní prstýnek od táty který umřel před dvouma lety od jeho automobilní nehody.Hned mi bylo jasný že to byla mámy krev a tak jsem začla potichu brečet a pomalu jsem šla pryč abych utekla a stihla autobus ,protože autobus vždy odjíždí až po čtvrt hodině a já byla v domě pouze pět minut , a tak jsem začala utíkat vtom okamžiku když jsem byla zpátky u zadního vchodu uviděla jsem ho před sebou .Přestala jsem dýchat bylo to hrozné, po pár sekundách co jsme si koukali do očí jsem začala utíkat po schodech na horu tak jsem se zamkla v mim pokoji a začala jsem přemýšlet jak se odsud dostanu měla jsem už pět minut a byla jsem ve stresu viděla jsem jak chtějí otevřít ,ale nešlo jim to a tak jsem rychle otevřela okno a rychle bez přemýšlení vyskočila zrovna v tom okamžiku když jsem skočila oni zrovna vyrazili dveře a bylo jich tak pět .Skočila jsem a spadla na zem z druhého patra vykloubila jsem si kotník a najednou mě něco srazilo k zemi zlomilo mi to dvě žebra a levou ruku začala jsem řvát a ostatní vlkodlaci to slyšeli koukli se z okna vyskočili ale, nic si neudělaly.Byla jsem obklopena šesti vlkodlaky už se po mě oháněli když v tom uslyšeli rámus a šli se podívat kousek odemě já se zvedla a jako krypl jsem běžela za autobusem.Oni si mě nevšimli a tak jsem měla šanci, skoro jsem byla u zastávky a najednou autobus odjel začala jsem na autobus křičet atd.Vlkodlaci mě slyšeli a běželi za mnou , když byli u mě obrkroužili mě a rozcupovali mne na kusy.
Dobrou noc.
ČTEŠ
Krátké Hororové příběhy
HororKdyž nemůžete usnout dobrý lék na to aby, jste spali celou noc:) (legrace)