12.5.2025 Jeli jsme s kamarádkou Sandrou na tábor.Jeli jsme autem a máma nás tam vezla.Měl to být normální tábor ale.....
Jeli jsme a jeli nikdo nemluvil úplné trapné ticho,když jsem chtěla něco říct tak mi do řeči skočila máma a začala si zpívat a tak jsem radši nic neřekla.Bylo to divné už od té chvíle když jsme sedli do auta. Přijeli jsme a vystoupili z auta bylo tam hodně dětí a celkem příjemní vedoucí. Jeden z vedoucích nám dal klíče od chatky 13, bylo to vtipné zítra je totiž pátek 13. Když jsme přišli s mamkou a Sandrou do chatky měli jsme tam spolubydlícího, kluka měl kapucu a hned když nás uviděl tak odešel ven takže jsem ho vůbec neviděla . Vybalili jsme si,mamka se s námi rozloučila a odjela. Potom jsme si se Sandrou sedli a podívali jsme se na sebe divným pohledem obě dvě jsme mysleli na to samé "co to bylo za kluka" Bylo to divné jen tak si odejít říkali jsme si že je asi nevychovaný nebo co ,a najednou se otevřeli dveře a stál tam ten kluk s kapucou, stoupl si před nás a sundal si kapucu ,bylo to neuvěřitelné určitě víte jak se vždy malujete na dušičky jako klaun že si uděláte z rtěnky od pravé tváře přes pusu až do levé tváře čáru a přes tu čáru uděláte další čárky jako když chcete z toho udělat jako když vám to někdo zašil, doufám že jo,ale on to měl jen přes jednu tvář.Obě dvě jsme se trochu lekli, ale dělali jsme že nic aby to nebylo blbé.Když si sundal tu kapucu tak řekl"Omluvám se bylo to nezdvořilé"Sandra chtěla na něho zařvat něco jako že to bylo nezdvořilé ale já jsem jí šlápla na nohu,aby se necítil blbě a tak jsem mu odpověděla"V pořádku někdy se stane"řekla jsem s úsměvem.Vyzvala jsem ho ať si sedne na proti nám na postel.Chvíli jsme si povídali ,zjistila jsem že se jmenuje Alex a je mu 12 takže stejně jako mě a Sandře.Když jsem ho tak poslouchala tak mluvil jako v 40 letech byl strašně slušný a ty způsoby atd bylo to divné.Vyprávěl že každý čtvrtek večer se tady vyprávějí strašidelný příběhy ,tak tohle bylo už hodně ale hodně divný mluvil o sobě a pak najednou o tom že se tu vyprávějí příběhy.........
Najednou rozhlas "Všichni ven rozcvička" ve tři hodiny rozcvička vážně....a tak jsme šli. Hráli jsme vybíjenou a další hry, bylo to zábava.Už bylo 5 hodin měli jsme volno a tak jsme šli do herny a hráli jsme s Alexem stolní fotbal a Sandra se na nás dívala.když bylo osm večer a byla celkem tma tak nám vedoucí řekli ať si jdeme upéct buřta ,sedli jsme si na lavičky do kola a uprostřed byl rozdělaný ohýnek. Jeden vedoucí hrál na kytaru a ten druhý vyprávěl děsivé příběhy v uvozovkách. Najednou jeden vedoucí prošel nenápadně kolem ohně s kýblem vody že si jde sednout ,ale on tu vodu schválně vylil na ten oheň, Všichni se začali smát až na Alexe , všude byla tma a jeden vedoucí říká"tak děti teď to bude bobřík rozdělávání ohně kdo jde první?"Všichni se začali hlásit když v tom se ozval za mnou hluk asi jako jediná jsem ho uslyšela a něco jsem tam viděla ,byla jsem moc odvážná a zvědavá a tak jsem se tam šla podívat.běžela jsem pro baterku do chatky ta byla blízko takže jsem si pospíšila. Vrátila jsem se tam a ostatní už rozdělali oheň ,posvítila jsem do křoví a pořád jako bych tam něco viděla. Šla jsem se tam podívat hrabala jsem se tam v křoví a nic a najednou něco utíkalo do lesa ,chytla jsem Sandru za ruku a běželi jsme za tou věcí ,když jsem se otočila viděla jsem i Alexe jak za námi běží. Najednou se to zastavilo a........
POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ.....
ČTEŠ
Krátké Hororové příběhy
HorrorKdyž nemůžete usnout dobrý lék na to aby, jste spali celou noc:) (legrace)