Capitolul10 Adio Consiliu

2.8K 217 8
                                    

Clara Pov

-Maiestate puteti intra!spuse  cancelarul iesind in intampinare la usa salii de consiliu

Am  tras aer in pipet , pregatita sa aflu verdictul pe care il asteptam de doua saptamani pline .Usile se deschisera lasand la iveala o sala rotunda vopsita in alb si cu peretii decorati in  fire de aur  , pe care stateau suspendate balcoane decopertate , rotunde , cu cete o intrare in spate sub forma unui semi cerc imbracate fiecare in alte pietre pretioase .In ele stateau ,analizandu-ma membrii Consiliului .

Ajunsa in mijlocul salii ,m-am aplecat  in fata lor , adoptand un chip serios si inflexibil .In centrul tuturor statea Margaret , la dreapta ei Tristan , care imi zambea , iar la stanga Alistor , ce ma privea cu indiferenta ,  ceilalti completau cercul cu exceptia unui loc , ce era gol .Balconul  gol era asezat la stanga mea  , fiind impodobit cu safire  si avand in mijlocul sau un tron de platina impodobit cu santuri restranse de aur .Acolo era scaunul , pe care odata si tata il ravnise , iar acum eram la un pas sa fie al meu pentru eternitate .

-Clara  Orlaes , regina a dimesiunii Quart , ai fost chemata astazi aici , la picioarele prea Inaltului Consiliu pentru a afla verdictul sau !rasuna vocea cancelarului , ce statea destul de aproape de mine

-Ajunge , stie deja , nu e nevoie sa o formalizam , pastreaza-te pentru mai tarziu cand vor veni condamnatii , cancelare!spuse Margaret ridicandu-se de pe scaun .

-Clarea stii de ce esti aici , nu-i asa?

-Bineinteles Eminenta!

-Atunci sa nu o mai lungim si sa inceapa dezbaterea .Dupa cum stii Clara  , ai deja 4 voturi sigure si intraznesc sa zic ca-l ai si pe al meu , dar in continuare raman doua incerte , asa ca am hotarat sa iti acordam o perioada de incercare ....

-E absurd Margaret , nu asa am decis !tuna Tristan ridicandu-se si el

Consilieri il privira uimiti , chiar si eu aveam aceiasi expresie , de unde atata sustinere din partea lui , deja incepeam sa ma ingrijorez

-Tristan , stiu ce am decis si ii vom oferi postul , dar ca sa fim clari  si siguri de persoana reginei , propun acesta testare!

-Nu, nu ai motiv sa te indoiesti de ea , are  4voturi sigure si nu mai exista alt candidat!

Si Drake?M-am uitat fara sa vreau spre Vladimir , care  il fixa uimit pe regele Tristan

-Pentru Dumnezeu Tristan , propun doar o perioada de proba! tuna Margaret enervata

Tristan maraii spre ea , aratand  chiar inspaimantator

-Sunt de acord !

-Poftim? ma intreba Tristan cu blandete

-Sunt de acord cu testarea , vreau sa va dovedesc ca sunt demna !am raspuns sigura

Sharia imi zambi mandra , iar ceilalti ma fixara nedumeriti , nu cred ca vreodata mai intervenise cineva intr-o cearta intre Tristan si Margaret si nici nu avea cum pentru ca Tristan nu acorda nimanui sprijinul , dar mie da , iar Margaret  nu avea cum sa-l deranjeze .

-Bine atunci te vom urmari si iti vom vedea actiunile si realizarile ...

-Le-am vazut deja , a scos dimensiunea aia la suprafata de sub noroi , ce mai vrei! se rasti iar Tristan iritat

Vladimir parea ca are un atac de soc , pentru ca nu-s putea lua ochii de la Tristan in timp ce acesta ma apara

-Asta nu e un punct Tristan ,iar Clara deja a fost de acord , i vom revizui munca si bineinteles  conducerea sa .

Vraja buna,tinta gresitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum